אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך
ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה. רוצה לדעת עוד? עיין במדיניות הפרטיות שלנו
מסמך זה נועד להציג באופן ברור, שקוף וממצה את מדיניות הפרטיות של חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159 (להלן: "החברה"). המדיניות חלה על כל דרכי ההתקשרות והשירותים הדיגיטליים של קהל המבקרים, הלקוחות והמשתמשים (להלן: "לקוחות" או "לקוח") עם החברה ובכלל זה: אתר החברה, אתר שיווקי עם אזור למשתמשים רשומים, שימוש בתיק עובד דיגיטלי ותהליכים הקשורים בהעסקתם של עובדיהם וכל זאת במסגרת אתר האינטרנט www.pay-it.co.il לרבות כל אחד מהדפים שבו, מערכת HRclick באתר hrclick.co.il, מערכת תה"ל מבית מלם שכר, שיחות טלפון למשרד, וואטסאפ, דוא"ל וכל ערוץ תקשורת אחר שנעשה בו שימוש על ידינו (להלן: "ערוצי התקשורת") .
החברה מכבדת את פרטיות המשתמשים ופועלת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לרבות תיקון 13 והתקנות מכוחו, להנחיות הרשות להגנת הפרטיות.
יובהר כי לא חלה עליך חובה חוקית למסור לחברה מידע באמצעות ערוצי התקשורת, וכי במסירת המידע הינם מבחירה ומרצון חופשי של הלקוח. ככל ותבחר שלא למסור את המידע, החברה לא תוכל לתת לך את השירות בגינו פנית אליה.
מדיניות זו מפרטת איזה מידע אישי אנו אוספים, באילו מטרות נעשה בו שימוש, מהן עילות העיבוד, למי הוא נמסר, כמה זמן הוא נשמר, מהן זכויותיכם וכיצד אנו מאבטחים אותו.
החברה הינה בעלת השליטה במאגר המידע וניתן ליצור עימה קשר בדרכים המפורטים להלן.
תוכן מדיניות פרטיות זו נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לכלל המגדרים כאחד.
מובהר ללקוח כי בהסכמתו למדיניות פרטיות זו הוא מתיר לחברה לעבד את המידע האישי שלו בהתאם לאמור במדיניות פרטיות זו.
הגדרות
מידע אישי – מוגדר במדיניות פרטיות זו לכל מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, לרבות אך לא רק: שם, מספר זיהוי, מידע פיננסי, מידע פנסיוני, מידע מקוון, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, מיקום, או כל מזהה אחר ייחודי הקשור לאדם. לא חלה עליך חובה חוקית למסור לנו מידע אישי; מסירת המידע האישי נעשית בהסכמתך בלבד.
איסוף ועיבוד המידע
המידע הנאסף על ידי החברה עשוי לכלול, בין היתר, את סוגי המידע הבאים:
רישום למערכת ושימוש בה
לצורך קבלת השירותים במערכת. על הלקוח לחתום על הסכם התקשרות ו/או לבצע הרשמה שבמסגרתה יידרש למסור מידע אישי, כגון שם מלא, כתובת דוא"ל, שם החברה, תחום עיסוק, שנות פעילות, סוג העסק, פרטי אנשי קשר, מידע פיננסי כמפורט לעיל, וכד'. קבלת השירותים מותנית במסירת פרטים נכונים ומדויקים בלבד כפי שיידרש בהסכמים/מערכות . החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ממסירת מידע שגוי, מכל סיבה שהיא.
חתימה על הסכם התקשרות ו/או ביצוע הרשמה ומסירת מידע אישי מהווה אישור שלך כמשתמש כי המידע שייך לך/או כי אתה מורשה למסור את המידע .
יובהר כי עדכוני מדיניות פרטיות הנשלחים לכלל החברה ישלחו גם אם ביקש שלא לקבל דיוור שיווקי/פרסומי, שכן אינם בגדר מידע שיווקי/פרסומי.
השימוש במידע
הנך מסכימ/ה ומאשר/ת כי החברה תהא רשאית לשמור במאגריה המוחזקים בישראל ו/או בעולם את הפרטים שנמסרו על-ידך ומידע אישי נוסף שיצטבר אודותיך.
המידע אשר נאסף על ידנו כאמור במדיניות פרטיות זו, משמש למטרות הבאות:
מסירת מידע לצד שלישי
החברה עשויה למסור את המידע האישי הנאסף אודות הלקוחות לצד ג' כמפורט להלן , במידה הדרושה ובכפוף להסכמים מתאימים:
נבהיר כי איננו מוכרים מידע אישי לצדדים שלישיים.
ספקי צד ג' עשויים להיות מצויים במדינות אחרות מאשר מדינת ישראל. כל הצדדים השלישיים המורשים יהיו כפופים לחובות סודיות ואיסור שימוש במידע. למרות זאת, ייתכן שבחלק מהמדינות ישנן רמות של הגנה על מידע אישי או מידע אחר שאינן משתוות לרמת ההגנה במדינת ישראל והנך מאשר/ת ומסכימ/ה להעברת המידע האישי שלך למדינות אלה.
שמירת המידע האישי
המידע יישמר לתקופה הנדרשת לצורך מתן השירות ויכולת אחזור מידע רטרואקטיבי.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית לשמור על נתוני המשתמש לתקופה הקבועה בחוק, ככל שהדבר נדרש על פי דין, לצורך שמירה על זכויותיה החוקיות ו/או מילוי חובותיה החוקיות.
זכות עיון במידע
החברה מכבדת את זכותו של כל מי שמידע אודותיו שמור במאגר המידע של החברה ,לעיין בעצמו במידע האישי, באמצעות בא-כוחו המורשה בכתב או אפוטרופוסו בהתאם לזכויות המוקנות לו בדין, וכן רשאי הוא לבקש את תיקונו או מחיקתו של מידע אישי אודותיו אם מצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן. החברה תבחן את הבקשה ותודיע למבקש על החלטתה, בין אם באישור ובין אם סירוב. במקרה שהחברה דחתה את הבקשה, רשאי הלקוח להגיש תובענה לבית המשפט, הכל בהתאם להוראות הדין.
אבטחת מידע
החברה נוקטת באמצעים שונים, על מנת להבטיח את אבטחת המידע במערכתו. יחד עם זאת, אמצעי האבטחה אינם חסינים בפני חדירה בלתי מורשית או איומים אחרים, וגם תחת אמצעי אבטחת מידע וניטור אלה, קיים סיכון של חדירה למידע במערכת או לתעבורת הנתונים בין המשתמש ובין החברה, וכן קיים סיכון שהמידע ישתבש או לא יהיה זמין.
יובהר כי הגנת המידע המצוי במחשבים או בטלפונים הסלולריים של הלקוחות הינו באחריות הלקוחות. על רקע אירועי הונאה וגניבת מידע אישי, מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע למסירת פרטים אישיים.
באחריות הלקוח להימנע ממסירת מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, ושאינו נדרש לביצוע פעולה ו/או מתן שירות, לדוגמא הזנת פרטים אודות גורמים שונים, בשדות טקסט חופשי הקיימים במערכות וכדומה. מובהר ללקוח כי החברה אינה אחראית לשימוש לרעה במידע שמסר הלקוח בניגוד לאמור בסעיף זה.
Cookies וכלי איסוף
המערכות משתמשות לעיתים בקבצי עוגיות או בכלים דומים (Cookies) לצורך תפעול שוטף ותקין, ולצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש במערכות, על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות ולספק להם שירותים מותאמים אישית. קבצי עוגיות הינם קבצי טקסט הנשמרים במכשירו של המשתמש ומאפשרים לזהות את המכשיר ולזכור הגדרות והעדפות קודמות. המידע שנאסף באמצעות קבצי עוגיות עשוי לכלול בין היתר כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, דפים שנצפו, קישורים שנלחצו ועוד. המידע שנאסף משמש לשיפור, ניתוח שימוש ולמתן שירותים מותאמים אישית. הלקוח רשאי לחסום או למחוק קבצי עוגיות באמצעות הגדרות הדפדפן שלו, אך פעולה זו עשויה להשפיע על תפקוד המערכות.
לצורכי תפעול, בקרה, תחזוקה ואבטחת המערכת, עשויים להיאסף נתוני תיעוד (לוגים) באמצעות מנגנון בקרה, המתעד את הכניסות, ההזדהויות והפעולות המבוצעות על ידי הלקוחות. נתונים אלו ישמשו את החברה לאיתור, ניתוח וטיפול בתקלות וכן לזיהוי, מניעה וטיפול באירועי אבטחת מידע או אירועים חריגים. נתוני התיעוד יישמרו למשך תקופה של 24 חודשים לפחות.
עיבוד המידע עשוי להתבצע במדינות שונות בעולם בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של צדדים שלישיים המספקים שירותי אחסון בענן, ככל שיידרש לצורך מתן השירותים, עמידה בדרישות החוק, או לשם שיפור השירותים.
שינויים במדיניות הפרטיות
החברה רשאית לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת. כל שינוי במדיניות הפרטיות יפורסם באתר החברה, וייכנס לתוקף החל ממועד פרסומו, אלא אם צוין אחרת.
בכל הקשור לענייני פרטיות ואבטחת מידע הנוגעים למערכת ניתן לפנות אל מר זיו ריקלין, בכתובת service@pay-it.co.il.
אישור הלקוח ו/או המשך השימוש במערכות מעידה כי המשתמש קרא, הבין, הסכים ואישר את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של המערכת, במלואם.
תאריך עדכון אחרון: 17/11/2025
קדימון
הגדרות
לצורך תקנון זה יהיו למונחים הבאים המשמעויות שלהלן:
"החברה" – החברה לרבות כל גוף משפטי שבשליטתה, עובדיה, מנהליה, נותני שירותים מטעמה, שלוחיה ונציגיה.
"שירותי תפעול פנסיוני" – שירותים אדמיניסטרטיביים, תפעוליים וטכניים בלבד, שאינם שירותי ייעוץ, שיווק או ניהול השקעות, הכוללים בין היתר: קבלת נתונים מהמעסיק, עיבודם לצרכי דיווח, העברת נתונים אודות הכספים ששולמו על ידי המעסיק לחברות המנהלות הרלוונטיות, מעקב אחר קליטה טכנית של הדיווחים, טיפול בתקלות אדמיניסטרטיביות וכיוצא באלו, הכל בהתאם להסכמות החוזיות בין החברה לבין המעסיק.
"המשתמש" – כל מי שעושה שימוש במערכות , במישרין או בעקיפין, לרבות מעסיק, נציג מטעמו, מיופה כוח, מנהל שכר, סוכן או כל גורם אחר שהוקצו לו פרטי גישה למערכות.
"המעסיק" – הלקוח החוזי של החברה, שהתקשר עמה בהסכם שירותים לצורך קבלת שירותי תפעול פנסיוני עבור עובדיו ו/או נרשם למערכות.
"הסכם שירותים" – כל הסכם התקשרות בכתב בין החברה לבין המעסיק, המסדיר את תנאי שירותי התפעול הפנסיוני, היקף השירות, התמורה, משך ההתקשרות, תנאי ביטול, אחריות והוראות נוספות לרבות אישור תנאי השימוש/תקנון ברישום למערכות ככל שנדרש .
יחסי הצדדים והוראות ההסכמים
קניין רוחני
השימוש במערכות
הצהרות והתחייבויות המשתמש והמעסיק
הזנת נתונים והעלאת מסמכים
התשלום עבור המערכות/שירותים
הרשמה למערכות עם משתמש אישי
אחריות החברה
פרטיות ואבטחת מידע
דיוור שיווקי והודעות
שינוי התקנון
כללי
איזור שיפוט
תאריך עדכון אחרון 17/11/2025
מדיניות הפרטיות לפעילות ומערכות חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159
מסמך זה נועד להציג באופן ברור, שקוף וממצה את מדיניות הפרטיות של חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159 (להלן: "החברה"). המדיניות חלה על כל דרכי ההתקשרות והשירותים הדיגיטליים של קהל המבקרים, הלקוחות והמשתמשים (להלן: "לקוחות" או "לקוח") עם החברה ובכלל זה: אתר החברה, אתר שיווקי עם אזור למשתמשים רשומים, שימוש בתיק עובד דיגיטלי ותהליכים הקשורים בהעסקתם של עובדיהם וכל זאת במסגרת אתר האינטרנט www.pay-it.co.il לרבות כל אחד מהדפים שבו, מערכת HRclick באתר hrclick.co.il, מערכת תה"ל מבית מלם שכר, שיחות טלפון למשרד, וואטסאפ, דוא"ל וכל ערוץ תקשורת אחר שנעשה בו שימוש על ידינו (להלן: "ערוצי התקשורת") .
החברה מכבדת את פרטיות המשתמשים ופועלת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לרבות תיקון 13 והתקנות מכוחו, להנחיות הרשות להגנת הפרטיות.
יובהר כי לא חלה עליך חובה חוקית למסור לחברה מידע באמצעות ערוצי התקשורת, וכי במסירת המידע הינם מבחירה ומרצון חופשי של הלקוח. ככל ותבחר שלא למסור את המידע, החברה לא תוכל לתת לך את השירות בגינו פנית אליה.
מדיניות זו מפרטת איזה מידע אישי אנו אוספים, באילו מטרות נעשה בו שימוש, מהן עילות העיבוד, למי הוא נמסר, כמה זמן הוא נשמר, מהן זכויותיכם וכיצד אנו מאבטחים אותו.
החברה הינה בעלת השליטה במאגר המידע וניתן ליצור עימה קשר בדרכים המפורטים להלן.
תוכן מדיניות פרטיות זו נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לכלל המגדרים כאחד.
מובהר ללקוח כי בהסכמתו למדיניות פרטיות זו הוא מתיר לחברה לעבד את המידע האישי שלו בהתאם לאמור במדיניות פרטיות זו.
הגדרות
מידע אישי – מוגדר במדיניות פרטיות זו לכל מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, לרבות אך לא רק: שם, מספר זיהוי, מידע פיננסי, מידע פנסיוני, מידע מקוון, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, מיקום, או כל מזהה אחר ייחודי הקשור לאדם. לא חלה עליך חובה חוקית למסור לנו מידע אישי; מסירת המידע האישי נעשית בהסכמתך בלבד.
איסוף ועיבוד המידע
המידע הנאסף על ידי החברה עשוי לכלול, בין היתר, את סוגי המידע הבאים:
רישום למערכת ושימוש בה
לצורך קבלת השירותים במערכת. על הלקוח לחתום על הסכם התקשרות ו/או לבצע הרשמה שבמסגרתה יידרש למסור מידע אישי, כגון שם מלא, כתובת דוא"ל, שם החברה, תחום עיסוק, שנות פעילות, סוג העסק, פרטי אנשי קשר, מידע פיננסי כמפורט לעיל, וכד'. קבלת השירותים מותנית במסירת פרטים נכונים ומדויקים בלבד כפי שיידרש בהסכמים/מערכות . החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ממסירת מידע שגוי, מכל סיבה שהיא.
חתימה על הסכם התקשרות ו/או ביצוע הרשמה ומסירת מידע אישי מהווה אישור שלך כמשתמש כי המידע שייך לך /או כי אתה מורשה למסור את המידע .
יובהר כי עדכוני מדיניות פרטיות הנשלחים לכלל החברה ישלחו גם אם ביקש שלא לקבל דיוור שיווקי/פרסומי, שכן אינם בגדר מידע שיווקי/פרסומי.
השימוש במידע
הנך מסכימ/ה ומאשר/ת כי החברה תהא רשאית לשמור במאגריה המוחזקים בישראל ו/או בעולם את הפרטים שנמסרו על-ידך ומידע אישי נוסף שיצטבר אודותיך.
המידע אשר נאסף על ידנו כאמור במדיניות פרטיות זו, משמש למטרות הבאות:
מסירת מידע לצד שלישי
החברה עשויה למסור את המידע האישי הנאסף אודות הלקוחות לצד ג' כמפורט להלן , במידה הדרושה ובכפוף להסכמים מתאימים:
נבהיר כי איננו מוכרים מידע אישי לצדדים שלישיים.
ספקי צד ג' עשויים להיות מצויים במדינות אחרות מאשר מדינת ישראל. כל הצדדים השלישיים המורשים יהיו כפופים לחובות סודיות ואיסור שימוש במידע. למרות זאת, ייתכן שבחלק מהמדינות ישנן רמות של הגנה על מידע אישי או מידע אחר שאינן משתוות לרמת ההגנה במדינת ישראל והנך מאשר/ת ומסכימ/ה להעברת המידע האישי שלך למדינות אלה.
שמירת המידע האישי
המידע יישמר לתקופה הנדרשת לצורך מתן השירות ויכולת אחזור מידע רטרואקטיבי.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית לשמור על נתוני המשתמש לתקופה הקבועה בחוק, ככל שהדבר נדרש על פי דין, לצורך שמירה על זכויותיה החוקיות ו/או מילוי חובותיה החוקיות.
זכות עיון במידע
החברה מכבדת את זכותו של כל מי שמידע אודותיו שמור במאגר המידע של החברה ,לעיין בעצמו במידע האישי, באמצעות בא-כוחו המורשה בכתב או אפוטרופוסו בהתאם לזכויות המוקנות לו בדין, וכן רשאי הוא לבקש את תיקונו או מחיקתו של מידע אישי אודותיו אם מצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן. החברה תבחן את הבקשה ותודיע למבקש על החלטתה, בין אם באישור ובין אם סירוב. במקרה שהחברה דחתה את הבקשה, רשאי הלקוח להגיש תובענה לבית המשפט, הכל בהתאם להוראות הדין.
אבטחת מידע
החברה נוקטת באמצעים שונים, על מנת להבטיח את אבטחת המידע במערכתו. יחד עם זאת, אמצעי האבטחה אינם חסינים בפני חדירה בלתי מורשית או איומים אחרים, וגם תחת אמצעי אבטחת מידע וניטור אלה, קיים סיכון של חדירה למידע במערכת או לתעבורת הנתונים בין המשתמש ובין החברה, וכן קיים סיכון שהמידע ישתבש או לא יהיה זמין.
יובהר כי הגנת המידע המצוי במחשבים או בטלפונים הסלולריים של הלקוחות הינו באחריות הלקוחות. על רקע אירועי הונאה וגניבת מידע אישי, מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע למסירת פרטים אישיים.
באחריות הלקוח להימנע ממסירת מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, ושאינו נדרש לביצוע פעולה ו/או מתן שירות, לדוגמא הזנת פרטים אודות גורמים שונים, בשדות טקסט חופשי הקיימים במערכות וכדומה. מובהר ללקוח כי החברה אינה אחראית לשימוש לרעה במידע שמסר הלקוח בניגוד לאמור בסעיף זה.
Cookies וכלי איסוף
המערכות משתמשות לעיתים בקבצי עוגיות או בכלים דומים (Cookies) לצורך תפעול שוטף ותקין, ולצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש במערכות, על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות ולספק להם שירותים מותאמים אישית. קבצי עוגיות הינם קבצי טקסט הנשמרים במכשירו של המשתמש ומאפשרים לזהות את המכשיר ולזכור הגדרות והעדפות קודמות. המידע שנאסף באמצעות קבצי עוגיות עשוי לכלול בין היתר כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, דפים שנצפו, קישורים שנלחצו ועוד. המידע שנאסף משמש לשיפור, ניתוח שימוש ולמתן שירותים מותאמים אישית. הלקוח רשאי לחסום או למחוק קבצי עוגיות באמצעות הגדרות הדפדפן שלו, אך פעולה זו עשויה להשפיע על תפקוד המערכות.
לצורכי תפעול, בקרה, תחזוקה ואבטחת המערכת, עשויים להיאסף נתוני תיעוד (לוגים) באמצעות מנגנון בקרה, המתעד את הכניסות, ההזדהויות והפעולות המבוצעות על ידי הלקוחות. נתונים אלו ישמשו את החברה לאיתור, ניתוח וטיפול בתקלות וכן לזיהוי, מניעה וטיפול באירועי אבטחת מידע או אירועים חריגים. נתוני התיעוד יישמרו למשך תקופה של 24 חודשים לפחות.
עיבוד המידע עשוי להתבצע במדינות שונות בעולם בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של צדדים שלישיים המספקים שירותי אחסון בענן, ככל שיידרש לצורך מתן השירותים, עמידה בדרישות החוק, או לשם שיפור השירותים.
שינויים במדיניות הפרטיות
החברה רשאית לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת. כל שינוי במדיניות הפרטיות יפורסם באתר החברה, וייכנס לתוקף החל ממועד פרסומו, אלא אם צוין אחרת.
בכל הקשור לענייני פרטיות ואבטחת מידע הנוגעים למערכת ניתן לפנות אל מר זיו ריקלין, בכתובת service@pay-it.co.il.
אישור הלקוח ו/או המשך השימוש במערכות מעידה כי המשתמש קרא, הבין, הסכים ואישר את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של המערכת, במלואם.
תאריך עדכון אחרון: 17/11/2025
תנאי שימוש במערכות חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159
קדימון
הגדרות
לצורך תקנון זה יהיו למונחים הבאים המשמעויות שלהלן:
"החברה" – החברה לרבות כל גוף משפטי שבשליטתה, עובדיה, מנהליה, נותני שירותים מטעמה, שלוחיה ונציגיה.
"שירותי תפעול פנסיוני" – שירותים אדמיניסטרטיביים, תפעוליים וטכניים בלבד, שאינם שירותי ייעוץ, שיווק או ניהול השקעות, הכוללים בין היתר: קבלת נתונים מהמעסיק, עיבודם לצרכי דיווח, העברת נתונים אודות הכספים ששולמו על ידי המעסיק לחברות המנהלות הרלוונטיות, מעקב אחר קליטה טכנית של הדיווחים, טיפול בתקלות אדמיניסטרטיביות וכיוצא באלו, הכל בהתאם להסכמות החוזיות בין החברה לבין המעסיק.
"המשתמש" – כל מי שעושה שימוש במערכות , במישרין או בעקיפין, לרבות מעסיק, נציג מטעמו, מיופה כוח, מנהל שכר, סוכן או כל גורם אחר שהוקצו לו פרטי גישה למערכות.
"המעסיק" – הלקוח החוזי של החברה, שהתקשר עמה בהסכם שירותים לצורך קבלת שירותי תפעול פנסיוני עבור עובדיו ו/או נרשם למערכות.
"הסכם שירותים" – כל הסכם התקשרות בכתב בין החברה לבין המעסיק, המסדיר את תנאי שירותי התפעול הפנסיוני, היקף השירות, התמורה, משך ההתקשרות, תנאי ביטול, אחריות והוראות נוספות לרבות אישור תנאי השימוש/תקנון ברישום למערכות ככל שנדרש .
יחסי הצדדים והוראות ההסכמים
קניין רוחני
השימוש במערכות
הצהרות והתחייבויות המשתמש והמעסיק
הזנת נתונים והעלאת מסמכים
התשלום עבור המערכות/שירותים
הרשמה למערכות עם משתמש אישי
אחריות החברה
פרטיות ואבטחת מידע
דיוור שיווקי והודעות
שינוי התקנון
כללי
איזור שיפוט
תאריך עדכון אחרון 17/11/2025
אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך
ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה. רוצה לדעת עוד? עיין במדיניות הפרטיות שלנו
אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!
אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה.
רוצה לדעת עוד? עיין במדיניות הפרטיות שלנו