מדיניות הפרטיות לפעילות ומערכות חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159

מסמך זה נועד להציג באופן ברור, שקוף וממצה את מדיניות הפרטיות של חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159 (להלן: "החברה"). המדיניות חלה על כל דרכי ההתקשרות והשירותים הדיגיטליים של  קהל המבקרים, הלקוחות והמשתמשים (להלן: "לקוחות" או "לקוח") עם החברה ובכלל זה: אתר החברה, אתר שיווקי עם אזור למשתמשים רשומים, שימוש בתיק עובד דיגיטלי ותהליכים הקשורים בהעסקתם של עובדיהם וכל זאת במסגרת אתר האינטרנט www.pay-it.co.il לרבות כל אחד מהדפים שבו, מערכת HRclick באתר hrclick.co.il, מערכת תה"ל מבית מלם שכר, שיחות טלפון למשרד, וואטסאפ, דוא"ל וכל ערוץ תקשורת אחר שנעשה בו שימוש על ידינו (להלן: "ערוצי התקשורת") .

החברה מכבדת את פרטיות המשתמשים ופועלת בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לרבות תיקון 13 והתקנות מכוחו, להנחיות הרשות להגנת הפרטיות.

יובהר כי  לא חלה עליך חובה חוקית למסור לחברה מידע באמצעות ערוצי התקשורת, וכי במסירת המידע הינם מבחירה ומרצון חופשי של הלקוח. ככל ותבחר שלא למסור את המידע, החברה לא תוכל לתת לך את השירות בגינו פנית אליה.

מדיניות זו מפרטת איזה מידע אישי אנו אוספים, באילו מטרות נעשה בו שימוש, מהן עילות העיבוד, למי הוא נמסר, כמה זמן הוא נשמר, מהן זכויותיכם וכיצד אנו מאבטחים אותו.

החברה הינה בעלת השליטה במאגר המידע וניתן ליצור עימה קשר בדרכים המפורטים להלן.

תוכן מדיניות פרטיות זו נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לכלל המגדרים  כאחד.

מובהר ללקוח כי בהסכמתו למדיניות פרטיות זו הוא מתיר לחברה לעבד את המידע האישי שלו בהתאם לאמור במדיניות פרטיות זו.

הגדרות

מידע אישי – מוגדר במדיניות פרטיות זו לכל מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, לרבות אך לא רק: שם, מספר זיהוי, מידע פיננסי, מידע פנסיוני, מידע מקוון, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, מיקום, או כל מזהה אחר ייחודי הקשור לאדם. לא חלה עליך חובה חוקית למסור לנו מידע אישי; מסירת המידע האישי נעשית בהסכמתך בלבד.

איסוף ועיבוד המידע

המידע הנאסף על ידי החברה עשוי לכלול, בין היתר, את סוגי המידע הבאים:

  • מידע מזהה – פרטי התקשרות ומידע דמוגרפי, לרבות שם, דוא"ל, שם החברה, מספר עוסק, סוג עסק, תחום עיסוק, סוגי שירותים, שנות פעילות, נתוני שכר, נתונים פנסיוניים, מספר טלפון, תאריך לידה, תנאי תשלום.
  • מידע פיננסי – פרטי חשבון הבנק, 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי (נשמרות לצורך אימות זהות הלקוח בלבד ולא לצרכי סליקה או גבייה). מובהר בזאת כי לצורך ביצוע התשלום עבור השירותים הניתנים, באמצעות כרטיס אשראי, הלקוח מתבקש להזין את פרטי כרטיס האשראי במערכת מאובטחת של ספק שירותי סליקה חיצוני. פרטי האשראי המלאים נשמרים ומעובדים על ידי אותו ספק בלבד, בהתאם למדיניות הפרטיות ולהוראות האבטחה הנהוגות על ידו.
  • מידע סטטיסטי – סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, מזהה מכשיר, גרסת דפדפן, הגדרות שפה ומיקום, כתובת IP, יומני פעילות, קבצי Cookies, והפעילות המתועדת במערכת (כגון: דפים שנצפו, כפתורים שלחצו, תכונות בהן השתמשו), תדירות הביקורים, הדפים שנצפו, מקור ההפניה (כגון: מנוע חיפוש, קמפיין פרסום), אינטראקציות עם התוכן,
  • נתוני תקשורת – מידע על החיבור לרשת, כולל כתובת IP ומיקום גיאוגרפי משוער על בסיס כתובת ה-IP. לצורך איתור תקלות, מתן שירות ותמיכה יעיל ואיכותי, התאמות ו/או המלצות בהקשר של שימוש אישי במערכת.
  • מידע הכלול בפניות/תגובות משתמש, לצורך תפעול, תחזוקה, בקשות המלצות, העדפות, משוב, הזדהות ואבטחה של המערכת.
  • יובהר, כי החברה רשאית לתעד כל אינטראקציה בין המשתמש לחברה, לרבות שיחות, הודעות, ומידע אחר העובר ביניהם בכל ערוץ תקשורת. החברה רשאית לשמור את התיעוד הנ"ל במאגרי המידע שלה לתקופה בלתי מוגבלת, בכפוף להוראות הדין.
  • מידע מצדדים שלישיים: החברה רשאית לקבל מידע אודות המשתמש מצדדים שלישיים, במסגרת השירותים הניתנים על ידה, בכפוף הוראות מדיניות פרטיות זו.


רישום למערכת ושימוש בה

לצורך קבלת השירותים במערכת. על הלקוח לחתום על הסכם התקשרות ו/או לבצע הרשמה שבמסגרתה יידרש למסור מידע אישי, כגון שם מלא, כתובת דוא"ל, שם החברה, תחום עיסוק, שנות פעילות, סוג העסק, פרטי אנשי קשר, מידע פיננסי כמפורט לעיל, וכד'. קבלת השירותים מותנית במסירת פרטים נכונים ומדויקים בלבד כפי שיידרש בהסכמים/מערכות . החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ממסירת מידע שגוי, מכל סיבה שהיא.

חתימה על הסכם התקשרות ו/או ביצוע הרשמה ומסירת מידע אישי מהווה אישור שלך כמשתמש כי המידע שייך לך /או כי אתה מורשה למסור את המידע .

יובהר כי עדכוני מדיניות פרטיות הנשלחים לכלל החברה ישלחו גם אם ביקש שלא לקבל דיוור שיווקי/פרסומי, שכן אינם בגדר מידע שיווקי/פרסומי.


השימוש במידע

הנך מסכימ/ה ומאשר/ת כי החברה תהא רשאית לשמור במאגריה המוחזקים בישראל ו/או בעולם את הפרטים שנמסרו על-ידך ומידע אישי נוסף שיצטבר אודותיך.

המידע אשר נאסף על ידנו כאמור במדיניות פרטיות זו, משמש למטרות הבאות:

  • לצורך ביצוע גביית התשלומים עבור השירותים של החברה.
  • לביצוע שימוש במערכות החברה בהתאם לשירותים הניתנים על ידה.
  • לשפר את תכולת השירותים, טיבם, איכותם, ולבחון ביצוע התאמות בשירותים למטרות אלו והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • החברה רשאית, בכפוף לכל דין, לשלוח למשתמש, מעת לעת, הודעות דוא"ל המכילות מידע תפעולי אודות שירותיה, וכן מידע שיווקי ו/או פרסומי מטעמה או מטעם מפרסמים אחרים.
  • כדי לאפשר למשתמש לעשות שימוש בשירותים השונים שמספקת החברה, מבצעים ופעולות שונות שיוצעו מעת לעת.
  • ניתוח ושיפור חוויית המשתמש באתר.
  • עמידה בדרישות חוקיות ורגולטוריות.
  • ניהול פעולות שיווקיות, לרבות שיווק חוזר, פרסום ממוקד ודיוור ישיר.


מסירת מידע לצד שלישי

החברה עשויה  למסור את המידע האישי הנאסף אודות הלקוחות לצד ג' כמפורט להלן , במידה הדרושה ובכפוף להסכמים מתאימים:

  • ספקים הנותנים לחברה שירותי תפעול, פתוח ותחזוקה שונים כגון חברת קוד אואזיס וחברת טפז.
  • ספקי תשתית וטכנולוגיה – אחסון ענן כגון חברת מלם וחברת פסגות פתרונות מיחשוב , גיבוי, אבטחה וניטור.
  • ספקי CRM כגון חברת נובידאה – salesforce , מערכות סליקה ותפעול פנסיוני כגון מלם , ספקי תמיכה, שירותי לקוחות ודיוור.
  • ספקי פרסום ומדידה דיגיטלית.
  • ספקי סליקה כגון חברת קארדקום ושירותי חשבונאות.
  • יועצים משפטיים, מבקרים חיצוניים וגופים אכיפתיים כאשר יש חובה או הרשאה בדין.
  • במסגרת שינוי מבני כגון מיזוג או העברת פעילות, בכפוף לשמירה על זכויות המשתמשים.
  • לגופים שונים במקרים בהם העברת המידע היא כחלק מהשירותים שהלקוח מקבל לדוגמא העברת מידע פנסיוני של עובדי המעסיק לקופות נשוא שירות סליקה ותפעול פנסיוני.
  • אישור הלקוח להעברת המידע לצדדים שלישיים, לרבות, אך מבלי למצות, לצורך קבלת שירות ו/או מוצר מצד שלישי, לשיווק, פרסום ו/או המלצות.
  • במקרה של קבלת צו שיפוטי המורה לחברה למסור מידע אודות המשתמש לצד שלישי, החברה תפעל בהתאם להוראות הצו.
  • במקרה של מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליך משפטי כלשהו בין הלקוח לבין החברה או צד שלישי, אשר במסגרתו תידרש החברה למסור מידע, תהיה החברה רשאית לעשות כן.
  • במקרה של מיזוג, רכישה, מכירה או כל שינוי ארגוני אחר בחברה, לרבות העברת פעילות המערכות, תהיה החברה זכאית להעביר את המידע שנאסף, לצד השלישי הרלוונטי, ובלבד שהצד השלישי יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.

נבהיר כי איננו מוכרים מידע אישי לצדדים שלישיים.

ספקי צד ג' עשויים להיות מצויים במדינות אחרות מאשר מדינת ישראל. כל הצדדים השלישיים המורשים יהיו כפופים לחובות סודיות ואיסור שימוש במידע. למרות זאת, ייתכן שבחלק מהמדינות ישנן רמות של הגנה על מידע אישי או מידע אחר שאינן משתוות לרמת ההגנה במדינת ישראל והנך מאשר/ת ומסכימ/ה להעברת המידע האישי שלך למדינות אלה. 

שמירת המידע האישי

המידע יישמר לתקופה הנדרשת לצורך מתן השירות ויכולת אחזור מידע רטרואקטיבי.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית לשמור על נתוני המשתמש לתקופה הקבועה בחוק, ככל שהדבר נדרש על פי דין, לצורך שמירה על זכויותיה החוקיות ו/או מילוי חובותיה החוקיות.

זכות עיון במידע

החברה מכבדת את זכותו של כל מי שמידע אודותיו שמור במאגר המידע של החברה ,לעיין בעצמו במידע האישי, באמצעות בא-כוחו המורשה בכתב או אפוטרופוסו בהתאם לזכויות המוקנות לו בדין, וכן רשאי הוא לבקש את תיקונו או מחיקתו של מידע אישי אודותיו אם מצא כי המידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן. החברה תבחן את הבקשה ותודיע למבקש על החלטתה, בין אם באישור ובין אם סירוב. במקרה שהחברה דחתה את הבקשה, רשאי הלקוח להגיש תובענה לבית המשפט, הכל בהתאם להוראות הדין.

אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים שונים, על מנת להבטיח את אבטחת המידע במערכתו. יחד עם זאת, אמצעי האבטחה אינם חסינים בפני חדירה בלתי מורשית או איומים אחרים, וגם תחת אמצעי אבטחת מידע וניטור אלה, קיים סיכון של חדירה למידע במערכת או לתעבורת הנתונים בין המשתמש ובין החברה, וכן קיים סיכון שהמידע ישתבש או לא יהיה זמין.

יובהר כי הגנת המידע המצוי במחשבים או בטלפונים הסלולריים של הלקוחות הינו באחריות הלקוחות. על רקע אירועי הונאה וגניבת מידע אישי, מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע למסירת פרטים אישיים.

באחריות הלקוח להימנע ממסירת מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, ושאינו נדרש לביצוע פעולה ו/או מתן שירות, לדוגמא הזנת פרטים אודות גורמים שונים, בשדות טקסט חופשי הקיימים במערכות וכדומה. מובהר ללקוח כי החברה אינה אחראית לשימוש לרעה במידע שמסר הלקוח בניגוד לאמור בסעיף זה.

Cookies וכלי איסוף

המערכות משתמשות לעיתים בקבצי עוגיות או בכלים דומים (Cookies) לצורך תפעול שוטף ותקין, ולצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש במערכות, על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות ולספק להם שירותים מותאמים אישית. קבצי עוגיות הינם קבצי טקסט הנשמרים במכשירו של המשתמש ומאפשרים לזהות את המכשיר ולזכור הגדרות והעדפות קודמות. המידע שנאסף באמצעות קבצי עוגיות עשוי לכלול בין היתר כתובת  IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, דפים שנצפו, קישורים שנלחצו ועוד. המידע שנאסף משמש לשיפור, ניתוח שימוש ולמתן שירותים מותאמים אישית. הלקוח רשאי לחסום או למחוק קבצי עוגיות באמצעות הגדרות הדפדפן שלו, אך פעולה זו עשויה להשפיע על תפקוד המערכות.

לצורכי תפעול, בקרה, תחזוקה ואבטחת המערכת, עשויים להיאסף נתוני תיעוד (לוגים) באמצעות מנגנון בקרה, המתעד את הכניסות, ההזדהויות והפעולות המבוצעות על ידי הלקוחות. נתונים אלו ישמשו את החברה לאיתור, ניתוח וטיפול בתקלות וכן לזיהוי, מניעה וטיפול באירועי אבטחת מידע או אירועים חריגים. נתוני התיעוד יישמרו למשך תקופה של 24 חודשים לפחות.

עיבוד המידע עשוי להתבצע במדינות שונות בעולם בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של צדדים שלישיים המספקים שירותי אחסון בענן, ככל שיידרש לצורך מתן השירותים, עמידה בדרישות החוק, או לשם שיפור השירותים.

 שינויים במדיניות הפרטיות

החברה רשאית לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת. כל שינוי במדיניות הפרטיות יפורסם באתר החברה, וייכנס לתוקף החל ממועד פרסומו, אלא אם צוין אחרת.

בכל הקשור לענייני פרטיות ואבטחת מידע הנוגעים למערכת ניתן לפנות אל מר זיו ריקלין, בכתובת  service@pay-it.co.il.

אישור הלקוח ו/או המשך השימוש במערכות מעידה כי המשתמש קרא, הבין, הסכים ואישר את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של המערכת, במלואם.

תאריך עדכון אחרון: 17/11/2025

תנאי שימוש במערכות חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159

קדימון

  1. חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159 (להלן: "החברה") פועלת עבור לקוחותיה בתחום תפעול , סליקה ובקרה פנסיונית וכן מפעילה מערכת המיועדת לסייע לבעלי עסקים בניהול תיק עובד דיגיטלי ותהליכים הקשורים בהעסקתם של עובדיהם וכל זאת במסגרת אתר האינטרנט www.pay-it.co.il , מערכת HRclick באתר hrclick.co.il , מערכת תה"ל מבית מלם שכר לרבות כל רכיב תוכנה, תצוגה, מסך, אזור אישי וכל שירות מקוון הניתן באמצעותן (להלן: "המערכות").
  2. תנאי השימוש במערכות לרבות  כל התכנים, השירותים, הורדות של קבצים, העלאות של קבצים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים, הלקוחות ומשתמשים (להלן: "לקוחות") עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.
  3. תנאי השימוש (להלן" "תנאי השימוש") והתכנים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מתייחסים לכלל המגדרים כאחד.
  4. החברה שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי המערכות  השונים.
  5. הלקוח מאשר כי קרא בעיון את תנאי השימוש, מבין ומסכים להם.
  6. .השימוש במערכות , מכל סוג שהוא, לרבות גלישה באילו מאתרי האינטרנט שלעיל, שימוש באזור הכניסה האישי למערכות, הזנת נתונים, העלאת מסמכים, קבלת מידע, השארת פרטי קשר, מילוי טפסים ויצירת קשר עם החברה אמצעות האתר, מהווה הסכמה מלאה, מוחלטת ובלתי מסויגת של המשתמש לכל הוראות תקנון זה, לרבות כל שינוי שייעשה בו מעת לעת.
  7. אם אינך מסכים לאיזה מתנאי תקנון זה, כולם או חלקם, הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש במערכות . כל שימוש בפועל במערכות ייחשב כהסכמה לתנאים.

הגדרות

לצורך תקנון זה יהיו למונחים הבאים המשמעויות שלהלן:

"החברה" – החברה לרבות כל גוף משפטי שבשליטתה, עובדיה, מנהליה, נותני שירותים מטעמה, שלוחיה ונציגיה.

"שירותי תפעול פנסיוני" – שירותים אדמיניסטרטיביים, תפעוליים וטכניים בלבד, שאינם שירותי ייעוץ, שיווק או ניהול השקעות, הכוללים בין היתר: קבלת נתונים מהמעסיק, עיבודם לצרכי דיווח, העברת נתונים אודות הכספים ששולמו על ידי המעסיק לחברות המנהלות הרלוונטיות, מעקב אחר קליטה טכנית של הדיווחים, טיפול בתקלות אדמיניסטרטיביות וכיוצא באלו, הכל בהתאם להסכמות החוזיות בין החברה לבין המעסיק.

"המשתמש" – כל מי שעושה שימוש במערכות , במישרין או בעקיפין, לרבות מעסיק, נציג מטעמו, מיופה כוח, מנהל שכר, סוכן או כל גורם אחר שהוקצו לו פרטי גישה למערכות.

"המעסיק" – הלקוח החוזי של החברה, שהתקשר עמה בהסכם שירותים לצורך קבלת שירותי תפעול פנסיוני עבור עובדיו ו/או נרשם למערכות.

"הסכם שירותים" – כל הסכם התקשרות בכתב בין החברה לבין המעסיק, המסדיר את תנאי שירותי התפעול הפנסיוני, היקף השירות, התמורה, משך ההתקשרות, תנאי ביטול, אחריות והוראות נוספות לרבות אישור תנאי השימוש/תקנון ברישום למערכות ככל שנדרש .

יחסי הצדדים והוראות ההסכמים

  1. תקנון זה מסדיר את השימוש במערכות  בלבד ואינו מהווה הסכם שירותים ואינו מחליף את הוראות הסכם השירותים שבין החברה לבין המעסיק.
  2. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לבין הוראות הסכם השירותים, יגברו הוראות הסכם השירותים, בכל הנוגע ליחסים החוזיים בין החברה לבין המעסיק.
  3. תנאי השימוש, אופן התשלום, מועדי התשלום, דמי טיפול, עמלות, משך ההתקשרות, תנאי הביטול, ההחזרים וכל יתר התנאים המסחריים – ייקבעו אך ורק בהסכם השירותים בין החברה לבין המעסיק.
  4. מדיניות הביטולים ביחסים החוזיים שבין החברה לבין המעסיק תוחל בהתאם להוראות הסכם ההתקשרות בלבד, ללא תחולה לתקנון זה, ככל שקיימת סתירה.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני באילו מהמערכות , מכל סוג שהוא, לרבות אך לא רק: שם אתר האינטרנט, שם המותג, לוגו, עיצוב הממשק, קוד התוכנה, בסיסי הנתונים, טקסטים, טבלאות, תכנים מקצועיים, מדריכים, מצגות, מסמכים, קבצים, צילומים, סרטונים, תרשימים וכל יצירה אחרת – שייכים באופן מלא ובלעדי לחברה ו/או לצדדים שלישיים אשר העניקו לה רישיון שימוש.
  1. אין לעשות כל שימוש בתכנים המופיעים באלו מהמערכות , כולם או חלקם, לרבות העתקה, הפצה, הצגה בפומבי, שידור, פרסום, העמדה לרשות הציבור, תרגום, שינוי, עריכה, עיבוד, יצירת יצירות נגזרות, מכירה או השכרה – אלא אם המשתמש קיבל לכך את הסכמת החברה מראש ובכתב.

השימוש במערכות

  1. השימוש ו/או ההתחברות למערכות  באמצעים שלרשות הלקוח (לרבות מכשור, תוכנה או חומרה) הינם באחריותו המלאה והבלעדית של הלקוח. החברה לא תישא בכל אחריות לתפקוד לקוי של אמצעים בהם הלקוח עושה שימוש לצורך השימוש ו/או התחברות למערכות.
  2. איכות ותוכן המידע של הלקוח המיועד לשימוש במערכות בין אם נשלח לחברה, מועבר אליה, מועלה למערכות וכד' הינו באחריות הלקוח בלבד ואין לחברה אחריות לגביו לרבות לא להשלכות עקיפות מהשימוש בו במערכות החברה.

הצהרות והתחייבויות המשתמש והמעסיק

  1. המשתמש מצהיר כי הוא המעסיק עצמו ו/או נציג מורשה מטעמו ו/או מיופה כוח כדין, וכי יש לו מלוא ההרשאה החוקית, החוזית והפנימית לפעול בשם המעסיק, להזין נתונים, להעלות מסמכים ולבצע פעולות במערכות.
  2. ככל שהמשתמש אינו בעל העסק, הוא מצהיר ומתחייב כי ברשותו ייפוי כוח תקף ו/או הרשאה מתאימה מטעמו של המעסיק, וכי לפי הדין הפנימי של המעסיק הוא מוסמך לפעול בשמו במערכות.
  3. המשתמש והמעסיק מתחייבים כי כל מידע שיימסר לחברה באמצעות האתר, לרבות נתוני עובדים, נתוני שכר, פרטי זהות, פרטי תוכניות פנסיוניות ומסמכים נלווים, יהיה מלא, נכון, מדויק, מעודכן ואינו מטעה.
  4. המשתמש והמעסיק נושאים באחריות הבלעדית לכל טעות, חוסר, אי דיוק, שיבוש, השמטה או מסירת מידע מטעה, לרבות בגין נזק שייגרם לעובדים ו/או לגופים מוסדיים ו/או לכל צד שלישי.
  5. המשתמש והמעסיק מצהירים כי גילו לעובדיהם את כל הנדרש לפי דין לעניין העברת מידע אישי ורגיש לחברה, וכי קיבלו מהם את כל ההסכמות וההרשאות הדרושות לפי חוק הגנת הפרטיות, תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) וכל דין אחר החל.
  6. המשתמש מתחייב להימנע מכל שימוש במערכות בניגוד לדין, לרבות: ניסיון חדירה למערכות, הפרת אבטחת מידע, פגיעה בפרטיות, שימוש שלא למטרות המותרות בתנאי התקנון, הזנת מידע פוגעני ו/או בלתי חוקי ו/או בלתי מוסמך.
  1. המשתמש מצהיר ומתחייב כי לא יזין למערכת כל מידע אישי של צדדים שלישיים אלא אם קיבל לכך הרשאה כדין וכי הזנת המידע נעשית בהתאם לכל דין, לרבות חוק הגנת הפרטיות, תקנות הגנת הפרטיות ואבטחת מידע וכל דין חל אחר.
  2. בלי לגרוע מכל סעד אחר, המשתמש ישפה, יגן ויפצה את החברה ,  נושאי המשרה שלה, עובדיה, קבלני המשנה ונציגיה, בגין כל טענה, דרישה, תביעה, נזק, הפסד, קנס, עיצום כספי, הוצאה ועלות מכל סוג, לרבות שכר טרחת עורכי דין והוצאות משפט סבירות בתוספת מע"מ כחוק, הנובעים או קשורים ל:
  • הזנת מידע אישי למערכת ללא הרשאה מתאימה או בניגוד לכל דין.
  • הפרת התחייבות המשתמש לפי סעיף זה או לפי מדיניות הפרטיות/התקנון.
  • כל טענה או פנייה של נושא מידע, רשות או צד שלישי בקשר למידע שהוזן כאמור.
  1. יובהר  כי בשל טבעם של שירותים מקוונים, עלולות להתרחש תקלות, עיכובים, הפרעות או הפסקות בשירות, לרבות אך לא רק, כתוצאה משיבושים בתקשורת, תקלות בציוד, כוח עליון,  פעילות של צדדים שלישיים, חשיפה של פרטים וזאת למרות אמצעי אבטחה בהם נוקטת החברה אני מצהיר ומאשר כי החברה לא תהא אחראית כלפיי במישרין או בעקיפין, לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, בכל הקשור בעיכובים, שיבושים או תקלות אחרות כאמור, וכי אין ולי ולא תהיה לי כל טענה ו/או דרישה ו/או עילה ו/או תביעה נגד החברה בקשר עם עיכובים, שיבושים או תקלות אחרות כאמור.
  1. ככל ובמערכות קיימים קישורים לאתר חיצוניים וכי הקישור נעשה כדי להקל על הלקוח את הגישה אליהם. החברה מבהירה כי האתרים אליהם היא מפנה, אינם אתרים שבשליטתה, ההפניה אליהם אינה  ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור של הלקוח בהם נעשה על דעתך האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של הלקוח.
  2. התכנים המוצעים במערכות  הינם בבעלותה הבלעדית של החברה ואין לעשות בהם שימוש אשר נוגד את האמור בתנאי השימוש.

הזנת נתונים והעלאת מסמכים

  1. העלאת מסמכים למערכות  תתבצע על ידי המשתמש בהתאם לממשקי המערכות  ולמגבלותיהם כפי שיקבעו מעת לעת.
  2. המשתמש מצהיר כי הוא בעל הזכויות ו/או ההרשאות הנדרשות בכל מסמך שיועלה על ידו למערכות, וכי העלאתו אינה מפרה זכויות קניין רוחני, זכויות פרטיות או זכויות אחרות של צדדים שלישיים.
  3. החברה אינה מחויבת לבדוק את המסמכים ו/או הנתונים המוזנים על ידי המשתמש ואינה מבצעת בקרה מהותית על תוכנם. הזנת הנתונים והמסמכים מהווה בקשת משתמש לפעולה תפעולית בלבד.
  4. כל הסתמכות על נתונים שהוזנו ו/או על מסמכים שהועלו תיעשה בהתאם להסכם השירותים, וללא אחריות כלשהי מצד החברה למידת נכונותם ודיוקם, מעבר לבדיקות טכניות ותפעוליות, ככל שיתבצעו.

התשלום עבור המערכות/שירותים

  1. התשלום ו/או סיום התקשרות עבור השימוש במערכות / שירותים יהיה על בסיס הסכם שירות שנחתם עם הלקוח ו/או על בסיס מדיניות ועלויות השימוש ככל והן רשומות במערכות.

הרשמה למערכות עם משתמש אישי

  1. גישה למערכות מוגבלת למעסיקים ולנציגיהם המורשים בלבד, שפרטי הגישה נמסרו להם על ידי החברה ו/או אושרו על ידה.
  2. החברה רשאית להתנות את הכניסה למערכות בהליך רישום, אימות וזיהוי, לרבות קביעת שם משתמש וסיסמה, אימות דו שלבי ו/או אמצעי אבטחה נוספים, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  3. המשתמש מתחייב להקפיד על שמירת סודיות פרטי הגישה שנמסרו לו ו/או שנקבעו על ידו, ולהימנע מהעברתם לצדדים שלישיים שאינם מורשים. כל פעולה שתבוצע באמצעות פרטי הגישה תיחשב כפעולה שבוצעה על ידי המשתמש עצמו ו/או על ידי המעסיק מטעמו.
  4. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה, לחסום ו/או להגביל גישה למערכות , באופן זמני או קבוע, לרבות במקרים של חשד לשימוש לרעה, הפרת הוראות התקנון, פגיעה באבטחת המידע, אי עמידה בהוראות הדין ו/או אי עמידה בהתחייבויות חוזיות.
  1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל לקוח ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת הMAC ID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ .

אחריות החברה

  1. החברה תעשה כל שביכולתה להגן על פרטי הלקוחות והיא נוקטת באמצעים מנהליים, טכניים וארגוניים סבירים ומקובלים לשמירה על המידע, כפי שנדרש לפי הדין, לרבות ביצוע ביקורות תקופתיות. החברה מתקשרת עם ספקים ושירותים חיצוניים שהיא מעריכה כי הם עומדים בסטנדרטים הולמים של פרטיות ואבטחת מידע, ובכלל זה באמצעות התקשרויות חוזיות מתאימות. עם זאת, אבטחת מידע מוחלטת אינה אפשרית, ועלולות להתרחש תקלות, פרצות או אירועים שאינם בשליטת החברה.
  2. השימוש במערכות, בשירותים המקוונים ובמידע המופיע בו, לרבות הזנת המידע למערכות , נעשה על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמש והמעסיק. האחריות למידע המוזן במערכות, לרבות דיוקו, שלמותו ועדכוניותו, חלה על המשתמש והמעסיק בלבד, והחברה תבצע את שירותי התפעול על בסיס המידע שנמסר לה ואינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם עקב מידע שגוי, חסר, מטעה או שאינו מעודכן.
  3. החברה אינה אחראית לקריסת מערכת, תקלות תקשורת, זמני השבתה, כשלים במערכות צד שלישי, שיבושי אינטרנט, תקיפות סייבר, או כל תקלה טכנית ו/או תוכנתית אחרת שאינה מצויה בשליטתה הבלעדית.
  4. החברה אינה מתחייבת לזמינות רציפה של המערכות  ו/או השירותים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. החברה רשאית להפסיק, להגביל או לשנות את פעילות המערכות , כולן או חלקן, לרבות לצורך תחזוקה, שדרוג, שינוי, מעבר מערכת או מכל סיבה אחרת, ללא חובת הודעה מוקדמת.
  5. מוסכם כי החברה לא תישא באחריות, בין חוזית, בין נזיקית ובין על פי כל עילה אחרת, בגין כל נזק עקיף, מיוחד, תוצאתי או עונשי, וכן בגין אובדן רווחים, אובדן נתונים, פגיעה במוניטין ו/או כל הוצאה דומה, שייגרמו למשתמש, למעסיק, לעובדים ו/או לכל צד שלישי, בקשר עם השימוש במערכות ו/או בשירותים, בקשר עם אירוע אבטחה ו/או דלף מידע ו/או בקשר עם תקלות כמפורט לעיל, הכל ככל שהדבר מותר לפי הדין.
  6. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, בכל מקרה בו תיקבע לחברה אחריות כלפי המעסיק ו/או המשתמש, אחריותה המצטברת של החברה לכל נזק ישיר בלבד, מכל עילה שהיא ובגין כל האירועים במצטבר, תהיה מוגבלת לסכום כולל שלא יעלה על סך כל התשלומים ששילם המעסיק ו/או המשתמש בפועל לחברה בעד השירותים במהלך שנים עשר (12) החודשים שקדמו לאירוע נשוא הטענה.
  7. ההגבלות שבסעיפים 45 – 46 לעיל לא יחולו במקרים בהם לא ניתן להתנות על אחריות לפי הדין הישראלי, לרבות בשל תרמית, מעשה בזדון או רשלנות רבתי מובהקת המיוחסת לחברה.
  8. המשתמש והמעסיק מתחייבים להודיע לחברה ללא דיחוי סביר על כל חשש לדלף מידע, שימוש בלתי מורשה, פגיעה באבטחת חשבונם במערכות או באבטחת המידע, ולפעול בהתאם להנחיות החברה לצמצום הפגיעה.

פרטיות ואבטחת מידע

  1. השימוש במערכות כרוך באיסוף, עיבוד ושמירה של מידע אישי, לרבות מידע על עובדים, הכל בהתאם לדין.
  2. החברה תפעל ביחס למידע אישי בהתאם למדיניות הפרטיות המעודכנת שלה, המפורסמת באתר האינטרנט במסמך נפרד – "מדיניות פרטיות", אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
  3. במקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין הוראות מדיניות הפרטיות ביחס לנושא פרטיות ואבטחת מידע, יגברו הוראות מדיניות הפרטיות.
  4. החברה נוקטת באמצעי אבטחת מידע סבירים ומקובלים, בהתאם לדרישות הדין ולסטנדרטים מקצועיים, במטרה לצמצם את הסיכון לגישה בלתי מורשית למידע. עם זאת, החברה אינה יכולה להבטיח אבטחה מוחלטת, והמשתמש מצהיר כי הוא מודע לכך.
  5. המשתמש מסכים כי על אף המאמצים הסבירים, ייתכן אירוע אבטחה ו/או פריצה ו/או תקלה שאינם בשליטת החברה, ולא תהא למשתמש כל תביעה נגד החברה בגין אירועים אלה, מעבר למוסכם במסגרת סעיפי הגבלת האחריות להלן.

דיוור שיווקי והודעות

  1. החברה רשאית לשלוח למשתמש ולמעסיק, מעת לעת ובהתאם לדין, הודעות בדואר אלקטרוני, מסרונים, הודעות ווטסאפ, שיחות טלפון ו/או כל אמצעי תקשורת אחר, הכוללים בין היתר: עדכונים מקצועיים, דוחות, הודעות מערכת, פרסומות, מידע על שירותים נוספים, הזמנות לאירועים ומידע שיווקי אחר.
  2. השארת פרטים במערכות, רישום לאזור כניסה אישית למערכות, רישום לקבלת ניוזלטר ו/או שימוש במערכות , מהווים הסכמה מפורשת של המשתמש והמעסיק לקבלת דברי פרסומת מהחברה, כהגדרתם בחוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40).
  3. המשתמש רשאי לבקש בכל עת את הפסקת קבלת דברי הפרסומת, וזאת על ידי באמצעות פנייה למפעילה בכתובת הדוא"ל service@pay-it.co.il ו/או בטלפון המפורט במערכות. החברה תפסיק לשלוח דברי פרסומת בתוך פרק הזמן הקבוע בדין.

שינוי  התקנון

  1. החברה רשאית, בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, לבצע שינויים באיזה מהמערכות , לרבות במבנה, עיצוב, השירותים הניתנים באמצעותם, ההיקף והממשקים, וכן להפסיק את פעילותם, כולה או חלקה, באופן זמני או קבוע.
  2. החברה רשאית לעדכן, לתקן, להרחיב או לצמצם את הוראות תקנון זה, כולן או חלקן, בכל עת וללא חובת הודעה מוקדמת למשתמשים.
  3. הנוסח המחייב והעדכני של תקנון זה יהיה בכל עת הנוסח המפורסם באיזה מהמערכות.

כללי

  1. הלקוח מתחייב בזאת לשאת באחריות להפרת תנאי השימוש ולשפות את החברה בגין כל נזק שייגרם לה בקשר עם הפרת תנאי שימוש אלה.

איזור שיפוט

  1. עשיית  שימוש באיזה מהמערכות  הינה תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי וכל סכסוך ככל שיתגלה יוגש אך ורק למערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.

תאריך עדכון אחרון 17/11/2025

נגישות

אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך
ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה. רוצה לדעת עוד? עיין במדיניות הפרטיות שלנו

אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה.
רוצה לדעת עוד? עיין במדיניות הפרטיות שלנו