שירותים

פעילות תפעול, סליקה ובקרה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם יש גם לדעת "לארוז" לחבילות שירות מותאמות למגון רחב של לקוחות.

אנחנו ב – Pay-it יודעים לספק מגוון רחב ביותר של שירותים שניתן גם להתאים אותם באופן ספציפי לצרכי הלקוח.

ראו מטה את מפרט הפעילויות ומסלולי השירות אשר אלפי מעסיקים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני
    של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים
    .
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון
    והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים
    .
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת
תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

  • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
  • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
  • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
  • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
  • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
  • הצגת המידע שנתקבל בקבצי ההיזונים החוזרים תוך הדגשה/הפרדה של רשומות אשר לא נקלטו באופן תקין וציון הסיבה לכך.
  • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • שאיתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות
    ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי
    .
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כחלק ממסלול השירות המורחב אצלנו אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים)

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.

מערכת קליטת עובד חדש

  • "חדש מחברת Pay-it  מערכת פשוטה וידידותית HRclick אשר מאפשרת תהליך קליטת עובד חדש באופן דיגיטלי בעזרת המערכת ניתן תוך
    פחות מדקה לשלוח לינק לעובד למייל/טלפון נייד ובאמצעותו יוכל החובדת למלא ולחתום על הטפסים הבאים:

    • טופס 101 כולל פרטי חשבון בנק ואפשרות העלאת קבצים כמו צילום ת.ז. (המערכת מאושרת על ידי שלטונות המס)
    • הסכם העסקה דינמי שיכול להתאים כמעט לכל סוגי ההעסקה של עובדים
    • טופס סודיות ושמירת מידע
    • תהליך הצטרפות/מימוש מוצר פנסיוני וקרן השתלמות בסיוע/ליווי סוכן פנסיוני
    • את השירות ניתן גם לרכוש באופן נפרד …

      כחלק משירותי הסליקה ובקרה פנסיונית לפרטים נוספים אודות המערכת לחץ כאן >>   
      ללקוחות הסליקה ב–Pay it במסלול מורחב/רגיל שימוש מלא במערכת ניתן בחינם

שירותים אלו כלולים במגוון המסלולים המובנים שלנו

שירותים נוספים

טיפול רטרו

  • ללקוחות רבים קיים צורך לטיפול בבעיות עבר אשר נהוג לקרוא לכך "טיפול רטרו" לעיתים הצורך קיים בעת ההתקשרות איתנו ולעיתים תוך כדי הפעילות השוטפת.
    טיפול רטרו הינו שירות מורכב ואיננו אחיד או וקבוע כך שלכל לקוח לעיתים קיים צורך מעט שונה, זה מתבטא לרוב בטווח הזמן בגינו נדרש הטיפול, כמות העובדים,
    מספר הקופות , מגוון הקופות וכד'.

    כחלק מהשירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו אנו יודעים לספק פתרונות טיפול רטרו מותאמים ללקוח במסגרתם נקבע יחדיו מה בדיוק
    התכולה הנדרשת, מי מבצע מה, לוחות זמנים ועלויות כמובן במטרה להגיע לתימחור מדוייק וכמה שיותר זול עבורכם.

תפעול וניהול סוכנים מרכזי

לאור הרגולציה העדכנית אשר מקנה כיום את הזכות לעובד לבחור את סוכן הביטוח שלו/ה חבילת שירותים זו נותנת פתרון ומענה למעסיק בסביבת עבודה של ריבוי סוכנים.
בדרך זו נחסכת מהמעסיק ההתנהלות מול סוכנים רבים על ידי שימוש בגורם אחד אשר ידאג לתפעול וניהול הסוכנים באופן מקצועי וללא ניגוד עניינים,
חבילת השירותים כוללת את הפעילויות הבאות:

  • הקמה ראשונית של בסיס נתוני עובדי המעסיק לרבות שיוכם לסוכן/ת הביטוח.
  • קבלת אינדיקציות מהמעסיק בקרות אירועים אשר מצריכים תפעול וניהול סוכנים כגון – קליטת עובד/העלאת שכר/חל”ד/ חל”ת/רילוקיישן/שינוי מצב משפחתי וגיל/עדכון דמי ניהול וכד'.
  • עדכון/הפעלה ומעקב אחר הסוכן כי קיבל את כל המידע הנדרש ופועל בהתאם ובכך למעשה נקיטת הפעילויות להסרת החשיפה מהמעסיק.
  • עדכון ודיווח סטטוס טיפול והתייחסות הסוכן/נת.

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

pay-it.co.il | טלפון: 03-6017071 | מייל: service@pay-it.co.il | שעות פעילות: ימים א' עד ה' בין השעות 8:30-16:00

שירותים

פעילות תפעול, סליקה ובקרה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם יש גם לדעת "לארוז" לחבילות שירות מותאמות למגון רחב של לקוחות.

אנחנו ב-Pay-it יודעים לספק מגוון רחב ביותר של שירותים שניתן גם להתאים אותם באופן ספציפי לצרכי הלקוח.


ראו מטה את מפרט הפעילויות ומסלולי השירות אשר אלפי מעסיקים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני
    של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים
    .
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון
    והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים
    .
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת
תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

  • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
  • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
  • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
  • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
  • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
  • הצגת המידע שנתקבל בקבצי ההיזונים החוזרים תוך הדגשה/הפרדה של רשומות אשר לא נקלטו באופן תקין וציון הסיבה לכך.
  • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • שאיתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות
    ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי
    .
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כחלק ממסלול השירות המורחב אצלנו אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים)

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.

מערכת קליטת עובד חדש

"חדש מחברת Pay-it  מערכת פשוטה וידידותית HRclick אשר מאפשרת תהליך קליטת עובד חדש באופן דיגיטלי בעזרת המערכת ניתן תוך
פחות מדקה לשלוח לינק לעובד למייל/טלפון נייד ובאמצעותו יוכל החובדת למלא ולחתום על הטפסים הבאים:

  • טופס 101 כולל פרטי חשבון בנק ואפשרות העלאת קבצים כמו צילום ת.ז. (המערכת מאושרת על ידי שלטונות המס)
  • הסכם העסקה דינמי שיכול להתאים כמעט לכל סוגי ההעסקה של עובדים
  • טופס סודיות ושמירת מידע
  • תהליך הצטרפות/מימוש מוצר פנסיוני וקרן השתלמות בסיוע/ליווי סוכן פנסיוני
  • את השירות ניתן גם לרכוש באופן נפרד …

    כחלק משירותי הסליקה ובקרה פנסיונית לפרטים נוספים אודות המערכת לחץ כאן >>   
    ללקוחות הסליקה ב–Pay it במסלול מורחב/רגיל שימוש מלא במערכת ניתן בחינם

שירותים אלו כלולים במגוון המסלולים המובנים שלנו

שירותים נוספים

טיפול רטרו

  • ללקוחות רבים קיים צורך לטיפול בבעיות עבר אשר נהוג לקרוא לכך "טיפול רטרו" לעיתים הצורך קיים בעת ההתקשרות איתנו ולעיתים תוך כדי הפעילות השוטפת.
    טיפול רטרו הינו שירות מורכב ואיננו אחיד או וקבוע כך שלכל לקוח לעיתים קיים צורך מעט שונה, זה מתבטא לרוב בטווח הזמן בגינו נדרש הטיפול, כמות העובדים,
    מספר הקופות , מגוון הקופות וכד'.

    כחלק מהשירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו אנו יודעים לספק פתרונות טיפול רטרו מותאמים ללקוח במסגרתם נקבע יחדיו מה בדיוק
    התכולה הנדרשת, מי מבצע מה, לוחות זמנים ועלויות כמובן במטרה להגיע לתימחור מדוייק וכמה שיותר זול עבורכם.

תפעול וניהול סוכנים מרכזי

לאור הרגולציה העדכנית אשר מקנה כיום את הזכות לעובד לבחור את סוכן הביטוח שלו/ה חבילת שירותים זו נותנת פתרון ומענה למעסיק בסביבת עבודה של ריבוי סוכנים.
בדרך זו נחסכת מהמעסיק ההתנהלות מול סוכנים רבים על ידי שימוש בגורם אחד אשר ידאג לתפעול וניהול הסוכנים באופן מקצועי וללא ניגוד עניינים,
חבילת השירותים כוללת את הפעילויות הבאות:

  • הקמה ראשונית של בסיס נתוני עובדי המעסיק לרבות שיוכם לסוכן/ת הביטוח.
  • קבלת אינדיקציות מהמעסיק בקרות אירועים אשר מצריכים תפעול וניהול סוכנים כגון – קליטת עובד/העלאת שכר/חל”ד/ חל”ת/רילוקיישן/שינוי מצב משפחתי וגיל/עדכון דמי ניהול וכד'.
  • עדכון/הפעלה ומעקב אחר הסוכן כי קיבל את כל המידע הנדרש ופועל בהתאם ובכך למעשה נקיטת הפעילויות להסרת החשיפה מהמעסיק.
  • עדכון ודיווח סטטוס טיפול והתייחסות הסוכן/נת.

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

pay-it.co.il 
טלפון: 03-6017071 | מייל: service@pay-it.co.il
שעות פעילות: ימים א' עד ה' בין השעות 8:30-16:00

שירותים

פעילות תפעול, סליקה ובקרה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם יש גם לדעת "לארוז" לחבילות שירות מותאמות למגון רחב של לקוחות.

אנחנו ב – Pay-it יודעים לספק מגוון רחב ביותר של שירותים שניתן גם להתאים אותם באופן ספציפי לצרכי הלקוח.
ראו מטה את מפרט הפעילויות ומסלולי השירות אשר אלפי מעסיקים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני
    של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים
    .
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון
    והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים
    .
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת
תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

  • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
  • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
  • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
  • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
  • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
  • הצגת המידע שנתקבל בקבצי ההיזונים החוזרים תוך הדגשה/הפרדה של רשומות אשר לא נקלטו באופן תקין וציון הסיבה לכך.
  • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • שאיתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות
    ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי
    .
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כחלק ממסלול השירות המורחב אצלנו אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים)

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.

מערכת קליטת עובד חדש

"חדש מחברת Pay-it  מערכת פשוטה וידידותית HRclick אשר מאפשרת תהליך קליטת עובד חדש באופן דיגיטלי בעזרת המערכת ניתן תוך
פחות מדקה לשלוח לינק לעובד למייל/טלפון נייד ובאמצעותו יוכל החובדת למלא ולחתום על הטפסים הבאים:

  • טופס 101 כולל פרטי חשבון בנק ואפשרות העלאת קבצים כמו צילום ת.ז. (המערכת מאושרת על ידי שלטונות המס)
  • הסכם העסקה דינמי שיכול להתאים כמעט לכל סוגי ההעסקה של עובדים
  • טופס סודיות ושמירת מידע
  • תהליך הצטרפות/מימוש מוצר פנסיוני וקרן השתלמות בסיוע/ליווי סוכן פנסיוני
  • את השירות ניתן גם לרכוש באופן נפרד …

    כחלק משירותי הסליקה ובקרה פנסיונית לפרטים נוספים אודות המערכת לחץ כאן >>   
    ללקוחות הסליקה ב–Pay it במסלול מורחב/רגיל שימוש מלא במערכת ניתן בחינם

שירותים אלו כלולים במגוון המסלולים המובנים שלנו

שירותים נוספים

טיפול רטרו

  • ללקוחות רבים קיים צורך לטיפול בבעיות עבר אשר נהוג לקרוא לכך "טיפול רטרו" לעיתים הצורך קיים בעת ההתקשרות איתנו ולעיתים תוך כדי הפעילות השוטפת.
    טיפול רטרו הינו שירות מורכב ואיננו אחיד או וקבוע כך שלכל לקוח לעיתים קיים צורך מעט שונה, זה מתבטא לרוב בטווח הזמן בגינו נדרש הטיפול, כמות העובדים,
    מספר הקופות , מגוון הקופות וכד'.

    כחלק מהשירותים אותם אנו מציעים ללקוחותינו אנו יודעים לספק פתרונות טיפול רטרו מותאמים ללקוח במסגרתם נקבע יחדיו מה בדיוק
    התכולה הנדרשת, מי מבצע מה, לוחות זמנים ועלויות כמובן במטרה להגיע לתימחור מדוייק וכמה שיותר זול עבורכם.

תפעול וניהול סוכנים מרכזי

לאור הרגולציה העדכנית אשר מקנה כיום את הזכות לעובד לבחור את סוכן הביטוח שלו/ה חבילת שירותים זו נותנת פתרון ומענה למעסיק בסביבת עבודה של ריבוי סוכנים.
בדרך זו נחסכת מהמעסיק ההתנהלות מול סוכנים רבים על ידי שימוש בגורם אחד אשר ידאג לתפעול וניהול הסוכנים באופן מקצועי וללא ניגוד עניינים,
חבילת השירותים כוללת את הפעילויות הבאות:

  • הקמה ראשונית של בסיס נתוני עובדי המעסיק לרבות שיוכם לסוכן/ת הביטוח.
  • קבלת אינדיקציות מהמעסיק בקרות אירועים אשר מצריכים תפעול וניהול סוכנים כגון – קליטת עובד/העלאת שכר/חל”ד/ חל”ת/רילוקיישן/שינוי מצב משפחתי וגיל/עדכון דמי ניהול וכד'.
  • עדכון/הפעלה ומעקב אחר הסוכן כי קיבל את כל המידע הנדרש ופועל בהתאם ובכך למעשה נקיטת הפעילויות להסרת החשיפה מהמעסיק.
  • עדכון ודיווח סטטוס טיפול והתייחסות הסוכן/נת.

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

pay-it.co.il טלפון: | 03-6017071 | מייל: service@pay-it.co.il
שעות פעילות: ימים א' עד ה' בין השעות 8:30-16:00

נגישות