סליקה ותפעול פנסיוני

פעילות תפעול וסליקה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם צריכים להתאים למכלול הפעילויות ומגוון הלקוחות ולכן אנחנו ב –  Pay-it יודעים גם להתאים את מפרט השירותים באופן ספציפי לצרכי הלקוח.
ראו מטה את מפרט הפעילויות בתחום הסליקה ותפעול פנסיוני אשר אלפי מעסיקים להם למעלה מ – 100,000 עובדים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק
אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק
לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים.
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים.
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.
מסלול מורחב (2)
_2מסלול בסיסי

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים
בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

    • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
    • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
    • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
    • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
    • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
    • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • איתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי.
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כמו כן אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.
1מסלול רגיל
34254

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים
אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים)

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

סליקה ותפעול פנסיוני

פעילות תפעול וסליקה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם צריכים להתאים למכלול הפעילויות ומגוון הלקוחות ולכן אנחנו ב –  Pay-it יודעים גם להתאים את מפרט השירותים באופן ספציפי לצרכי הלקוח.
ראו מטה את מפרט הפעילויות בתחום הסליקה ותפעול פנסיוני אשר אלפי מעסיקים להם למעלה מ – 100,000 עובדים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים. מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים.
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים.
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.
מסלול מורחב (2)

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

  • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
  • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
  • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
  • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
  • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
  • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.
_2מסלול בסיסי

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • איתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי.
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כמו כן אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.
1מסלול רגיל

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים).

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד

34254

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

סליקה ותפעול פנסיוני

פעילות תפעול וסליקה פנסיונית כוללת מרכיבים רבים אותם צריכים להתאים למכלול הפעילויות ומגוון הלקוחות ולכן אנחנו ב –  Pay-it יודעים גם להתאים את מפרט השירותים באופן ספציפי לצרכי הלקוח.
ראו מטה את מפרט הפעילויות בתחום הסליקה ותפעול פנסיוני אשר אלפי מעסיקים להם למעלה מ – 100,000 עובדים כבר נהנים ומשתמשים בהם.

שירותים

טיוב תיק פנסיוני

פעילות זו מהווה למעשה טיוב ראשוני של תשתיות המידע במערכות השכר אצל המעסיק
אל מול מאפייני המוצרים הפנסיונים של עובדיו בגופים המוסדיים השונים.
מטרתה להבטיח התנעה דיגיטלית של תהליכי סליקת כספי דמי הגמולים של עובדי המעסיק
לגופים המוסדיים באיכות המיטבית וזאת באמצעות הפעילויות הבאות:

  • קבלת מידע מהמעסיק שנתוני התיק הפנסיוני של עובדי המעסיק ממערכת השכר שלו.
  • קבלת מידע מהגופים המוסדיים על בסיס טופסי ייפוי כח חתומים של המעסיק עבורנו או בסיוע הסוכן בדבר תמהיל התיק הפנסיוני של כל עובדי המעסיק במערכות המידע של הגופים המוסדיים.
  • הצלבה בין נתוני מערכות השכר ונתוני מערכות הגופים המוסדיים לגבי מבנה והרכב התיק הפנסיוני ברמת כל רכיב שכר הן של חיסכון והן של רכיבי הכיסויים הביטוחיים.
  • העברת מידע אודות הפערים בצד מערכת השכר ו/או בצד המערכות בגופים המוסדיים למעסיק ו/או לסוכן לצורך בדיקה מה המידע המדוייק ועדכני והחלטה כיצד לטפל בפערים.
מסלול מורחב (2)

סליקה שוטפת

פעילות זו מבוצעת מידי חודש וכוללת את שלבי הטיפול דיווח ותשלום של דמי הגמולים של מעסיקים
בגין עובדיהם כפי שנקבעו בהוראות הרגולציה במסגרת תקנות התשלומים, להלן מרכיבי שירות זה:

    • קליטת קובץ מתאים ממערכת השכר של המעסיק אל תוך מערכת הסליקה.
    • ביצוע בקרות קלט טכניות, מקצועיות ורגולטוריות.
    • עיבוד המידע לריכוזים ברמת קופה.
    • הכנת מידע מסכם לצורך ביצוע התשלום לקופות.
    • יצירת קבצי תשלום כולל תמיכה בכל תצורות התשלום האוטומטיות ובכלל זה מס"ב לסוגיו.
    • מתן כלים לניתוח ופילוח המידע בחתכים ניהוליים מתאימים.
_2מסלול בסיסי

טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים")

  • איתור רשומות שלא נתקבל בגינן היזון חוזר כלשהו ועריכת הברור מול הקופה כולל המשך טיפול נדרש לרבות שידור חוזר ומעקב טיפול כמובן.
  • פיענוח סוגי השגיאות כפי שנתקבלו מהקופות כולל שימוש באלגוריתמים פרטניים שנאספו מניסיון מקצועי עצום אשר מזהה סוגי שגיאות אשר מחייבות ברור פרטני ישירות מול הקופה ולא הסתמכות טכנית לפי קוד שגוי.
  • בהתאם לפיענוח והבנה מה נדרש לבצע לצורך הסדרת הטיפול ברשומה אנו פונים באופן ישיר לגורם המתאים – מעסיק/עובד/גוף מוסדי/סוכן/יועץ פנסיוני.
  • במסגרת הטיפול מול הקופות אנו פועלים מול כל הגורמים הרלוונטיים כלומר לא רק מול מוקדי השירות אלא אף ישירות מול מחלקות הגביה ותפעול בקופות והפעלת מנגנוני אסקלציה מול גורמים ניהוליים בקופות במידת הצורך.
  • באותם מיקרים בהם נדרש טיפול מול חשבות השכר פנימית/חיצונית תבוצע פנייה ישירה אל חשב/ת השכר עם ההנחיות המתאימות לצורך תיקונים והתאמות במערכות השכר תוך אבחנה בין פעולות לביצוע רטרו ו/או כאלו שנדרש לבצע מעתה ואילך.
  • כמו כן אנו פועלים ישירות מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים. פעולה זו מבוצעת לגבי אותן רשומות שגויות אשר כדי להסדירן נדרשת התערבות פעילה של סוכן הביטוח לא מדובר בפעולה שנעשית רק במקרה חריג או בגין מנהל/ת בכירים פעילות זו מבוצעת על ידנו באופן שוטף, רציף ושיטתי לגבי כל העובדים בכל המצבים אשר מצריכים את מעורבות סוכ/נת ביטוח של כל העובדים – פעילות זו ייחודית לחברתנו.
1מסלול רגיל

המצאת מידע מהקופות ללקוח

במסגרת השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו נפעל להמציא לגם סוגי מידע שונים
אשר נדרשים מעת לעת ובכלל זה:

  •  דוחות הפקדות
  •  טפסי עזר ל – 161
  •  מידע אודות צבירות פיצויים ברמת בית העסק (לרוב נדרש לדוחות הכספיים)

בהתאם לסיכום עם הלקוח ניתן להרחיב את השירות גם לביצוע בקרות סבירות לסכומים, המצאת מידע רטרו לתקופות ישנות טרום תחילת הפעילות עימנו וכד'.

34254

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

נגישות