מסלולים

כדי לספק לאלפי לקוחותינו מגוון רחב של שירותים
בתכולה ועלות מותאמת ככל הניתן לצרכי והעדפות הלקוח אנו מציעים 3 מסלולי שירות מובנים ובמידת הצורך אנו יודעים גם "לתפור חליפת שירותים" מותאמת ספציפית ללקוח.

maslulim(1200 x 328 px)

מסלולי השירות המובנים שלנו:

מסלול פרמיום – חדש!!!

במסלול זה תזכו בכל השירותים של סליקה ותפעול מלא ובנוסף תהנו מחבילת שירותים, כלים ובקרות נוספות:

  • שליפת דוחות פיגורים מכל הקופות אחת לשנה + ניתוח וטיפול בחובות לפי סוגי חוב ותקופות חוב (למעט טיפול בחובות ישנים מאוד שם הטיפול ייבחן ויוגדר ספציפית)
  • שימוש ללא הגבלה במערכת HRclick (ראו דף HRclick כאן באתר האינטרנט שלנו), מפסיקים לנהל את העובדים בצורה ידנית בתיקיות מחשב ובמסמכים פיזיים: ניהול תיק עובד דיגיטלי / שליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית / תהליך קל ומהיר לקליטת עובד חדש / ניהול ותיעוד תהליך סיום העסקה … והכל מאובטח ונגיש מכל מכשיר.
  • שירות ייחודי… באמצעות מערכת חדשה (ראו דף בקרות אנליטיות כאן באתר האינטרנט שלנו) נבצע כל רבעון עשרות בקרות לוגיות ואנליטיות לבדיקת תקינות של הגדרות פנסיוניות במערכת השכר על בסיס קבצי הדיווח, מדובר בשירות חדש וייחודי אשר משמש כמעטפת בקרה מאוד חשובה שתסייע בצמצום חשיפות ביטוחיות וחיסכון עלויות עודפות.
מסלול מורחב (2)
_2מסלול בסיסי

מסלול סליקה ותפעול מלא

מסלול זה כולל את התכולה המלאה לשירותי סליקה ותפעול וכולל את הפעילויות כלהלן:

  • פעילות הקמה/SET UP/טיוב – לרבות בדיקות קידוד וסיווג קופות, בדיקות לוגיות לאחוזי ההפרשה של רכיבי השכר והצלבות מידע של מבנה רכיבי השכר של פוליסות ביטוחי מנהלים במערכת השכר מול מערכות חברות הביטוח מורחב.
  • פעילות סליקה שוטפת הכוללת קבלת קבצי דיווח, הכנת ריכוזי תשלום למעסיק בפורמטים השונים, הזנת האסמכתאות ושידור הקבצים כמובן.
  • פעילות טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים") כולל ניתוח ופיענוח השגויים מהקופות, טיפול מול הגורמים הרלוונטיים כולם ובדגש על הטיפול המלא שלנו באופן ישיר מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים.
  • פעילות המצאת מידע מהקופות כגון צבירות פיצויים ברמת מעסיק לדוחות הכספיים השנתיים, טפסי עזר ל – 161, דוחות הפקדות וכד'.

בשירות זה תפעלו מול נציג/ת שירות אישי וקבוע אליו/ה תוכלו לפנות בכל נושא ובכל הדרכים: טלפון משרד/טלפון נייד (כן כל נציגי השירות שלנו קיבלו מאיתנו טלפונים ניידים מהחברה)/מייל וכד'. בנוסף כחלק מהאמונה שלנו כי יש לפעול בשקיפות מלאה עם לקוחותינו אחת לחודש לערך ישלח אליכם דוח מפורט ובו מידע אודות כל הרשומות ששודרו לפני למעלה מ – 30 ימים וטרם נקלטו כולל סטטוס הטיפול העדכני שלנו.

לקוח אשר מעוניין לצפות בעצמו בסטטוס נתוני הסליקה יכול גם לקבל פרטי משתמש ייעודי עבורו למערכת הסליקה שלנו (זה לא כרוך בעלות נוספת) ובאמצעות פרטי משתמש זה לצפות בכל רגע נתון באופן מאובטח בסטטוס נתוני הסליקות גם ברמה פרטנית וגם ברמת מידע מסכם ניהולי וסטט'.

מסלול בסיס/סליקה עצמית רב יצרנית

(מיועד למעסיקים להם 100 עובדים ומעלה)

במסלול זה נעמיד לרשותכם את מערכת הסליקה המתקדמת שלנו מבית מלם שכר באמצעותה מבוצעת סליקה
לכדי קרוב למיליון עובדים בחודש. 
המערכת מאובטחת ועומדת בכל הסטנדרטים הרלוונטיים וכמובן בהוראות הרגולציה העדכניות ביותר ומתעדכנת בהתאם להן באופן שוטף תוך בקרה קפדנית ביותר.
במסגרת זו אנו נקים את כל המידע הנדרש לצורך פעילותכם במערכת, נספק לכם פרטי משתמש אחד או יותר (ללא עלויות נוספות) לשימוש מלא במערכת, נעביר לרשותכם מדריך למשתמש ויזואלי, פשוט וידידותי וכמובן נערוך איתכם פגישת הדרכה טלפונית לוודא באופן אנושי ולא רק על בסיס דיגיטלי כי הינכם ערוכים לשימוש במערכת באופן עצמאי.

 

העלות במסלול חדשני זה הינה החל מ–118 ₪ בלבד לחודש … אולם אנו מאפשרים לכם אפשרות נוספת חשובה וייחודית.
במידה ונתקלתם במהלך פעילותכם השוטפת ברשומה שגויה שלא נקלטה והינכם נתקלים בקושי לפתור
את הטיפול בה בעצמכם תוכלו לפתוח אצלנו "קריאת שירות" (במייל/טלפון) לטיפול באותה רשומה ספציפית בעלות חד פעמית של מספר עשרות שקלים בודדים ואנו נסדיר את הטיפול באותה רשומה.

בנוסף יעמוד לרשותכם ללא עלות נוספת מוקד תמיכה אליו ניתן לפנות בטלפון/מייל/קריאת שירות בתוך המערכת ובמידה ופנייתכם בוצעה במסגרת פניית שירות מתוך המערכת תוכלו לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הטיפול.

1מסלול רגיל

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

מסלולים

כדי לספק לאלפי לקוחותינו מגוון רחב של שירותים בתכולה ועלות מותאמת ככל הניתן לצרכי והעדפות הלקוח אנו מציעים 3 מסלולי שירות מובנים ובמידת הצורך אנו יודעים גם "לתפור חליפת שירותים" מותאמת ספציפית ללקוח.

maslulim(1200 x 328 px)

מסלולי השירות
המובנים שלנו:

מסלול פרמיום – חדש!!!

במסלול זה תזכו בכל השירותים של סליקה ותפעול מלא ובנוסף תהנו מחבילת שירותים, כלים ובקרות נוספות:

  • שליפת דוחות פיגורים מכל הקופות אחת לשנה + ניתוח וטיפול בחובות לפי סוגי חוב ותקופות חוב (למעט טיפול בחובות ישנים מאוד שם הטיפול ייבחן ויוגדר ספציפית)
  • שימוש ללא הגבלה במערכת HRclick (ראו דף HRclick כאן באתר האינטרנט שלנו), מפסיקים לנהל את העובדים בצורה ידנית בתיקיות מחשב ובמסמכים פיזיים: ניהול תיק עובד דיגיטלי / שליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית / תהליך קל ומהיר לקליטת עובד חדש / ניהול ותיעוד תהליך סיום העסקה … והכל מאובטח ונגיש מכל מכשיר.
  • שירות ייחודי … באמצעות מערכת חדשה (ראו דף בקרות אנליטיות כאן באתר האינטרנט שלנו) נבצע כל רבעון עשרות בקרות לוגיות ואנליטיות לבדיקת תקינות של הגדרות פנסיוניות במערכת השכר על בסיס קבצי הדיווח, מדובר בשירות חדש וייחודי אשר משמש כמעטפת בקרה מאוד חשובה שתסייע בצמצום חשיפות ביטוחיות וחיסכון עלויות עודפות.
מסלול מורחב (2)

מסלול סליקה ותפעול מלא

  • מסלול זה כולל את התכולה המלאה לשירותי סליקה ותפעול וכולל את הפעילויות כלהלן:

  • פעילות הקמה/SET UP/טיוב – לרבות בדיקות קידוד וסיווג קופות, בדיקות לוגיות לאחוזי ההפרשה של רכיבי השכר והצלבות מידע של מבנה רכיבי השכר של פוליסות ביטוחי מנהלים במערכת השכר מול מערכות חברות הביטוח מורחב.
  • פעילות סליקה שוטפת הכוללת קבלת קבצי דיווח, הכנת ריכוזי תשלום למעסיק בפורמטים השונים, הזנת האסמכתאות ושידור הקבצים כמובן.
  • פעילות טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים") כולל ניתוח ופיענוח השגויים מהקופות, טיפול מול הגורמים הרלוונטיים כולם ובדגש על הטיפול המלא שלנו באופן ישיר מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים.
  • פעילות המצאת מידע מהקופות כגון צבירות פיצויים ברמת מעסיק לדוחות הכספיים השנתיים, טפסי עזר ל – 161, דוחות הפקדות וכד'.
  •  

בשירות זה תפעלו מול נציג/ת שירות אישי וקבוע אליו/ה תוכלו לפנות בכל נושא ובכל הדרכים: טלפון משרד/טלפון נייד (כן כל נציגי השירות שלנו קיבלו מאיתנו טלפונים ניידים מהחברה)/מייל וכד'. בנוסף כחלק מהאמונה שלנו כי יש לפעול בשקיפות מלאה עם לקוחותינו אחת לחודש לערך ישלח אליכם דוח מפורט ובו מידע אודות כל הרשומות ששודרו לפני למעלה מ – 30 ימים וטרם נקלטו כולל סטטוס הטיפול העדכני שלנו.

לקוח אשר מעוניין לצפות בעצמו בסטטוס נתוני הסליקה יכול גם לקבל פרטי משתמש ייעודי עבורו למערכת הסליקה שלנו (זה לא כרוך בעלות נוספת) ובאמצעות פרטי משתמש זה לצפות בכל רגע נתון באופן מאובטח בסטטוס נתוני הסליקות גם ברמה פרטנית וגם ברמת מידע מסכם ניהולי וסטט'.

_2מסלול בסיסי

מסלול בסיס/סליקה עצמית רב יצרנית

(מיועד למעסיקים להם 100 עובדים ומעלה)

במסלול זה נעמיד לרשותכם את מערכת הסליקה המתקדמת שלנו מבית מלם שכר באמצעותה מבוצעת סליקה לכדי קרוב למיליון עובדים בחודש. המערכת מאובטחת ועומדת בכל הסטנדרטים הרלוונטיים וכמובן בהוראות הרגולציה העדכניות ביותר ומתעדכנת בהתאם להן באופן שוטף תוך בקרה קפדנית ביותר. במסגרת זו אנו נקים את כל המידע הנדרש לצורך פעילותכם במערכת, נספק לכם פרטי משתמש אחד או יותר (ללא עלויות נוספות) לשימוש מלא במערכת, נעביר לרשותכם מדריך למשתמש ויזואלי, פשוט וידידותי וכמובן נערוך איתכם פגישת הדרכה טלפונית לוודא באופן אנושי ולא רק על בסיס דיגיטלי כי הינכם ערוכים לשימוש במערכת באופן עצמאי. 

 

העלות במסלול חדשני זה הינה החל מ–118 ₪ בלבד לחודש … אולם אנו מאפשרים לכם אפשרות נוספת חשובה וייחודית.
במידה ונתקלתם במהלך פעילותכם השוטפת ברשומה שגויה שלא נקלטה והינכם נתקלים בקושי לפתור
את הטיפול בה בעצמכם תוכלו לפתוח אצלנו "קריאת שירות" (במייל/טלפון) לטיפול באותה רשומה ספציפית בעלות חד פעמית של מספר עשרות שקלים בודדים ואנו נסדיר את הטיפול באותה רשומה.

בנוסף יעמוד לרשותכם ללא עלות נוספת מוקד תמיכה אליו ניתן לפנות בטלפון/מייל/קריאת שירות בתוך המערכת ובמידה ופנייתכם בוצעה במסגרת פניית שירות מתוך המערכת תוכלו לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הטיפול.

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

מסלולים

כדי לספק לאלפי לקוחותינו מגוון רחב של שירותים
בתכולה ועלות מותאמת ככל הניתן לצרכי והעדפות הלקוח אנו מציעים 3 מסלולי שירות מובנים ובמידת הצורך אנו יודעים גם "לתפור חליפת שירותים"
מותאמת ספציפית ללקוח.

maslulim(1200 x 328 px)

מסלולי השירות המובנים שלנו:

מסלול פרמיום – חדש!!!

במסלול זה תזכו בכל השירותים של סליקה ותפעול מלא ובנוסף תהנו מחבילת שירותים, כלים ובקרות נוספות:

  • שליפת דוחות פיגורים מכל הקופות אחת לשנה + ניתוח וטיפול בחובות לפי סוגי חוב ותקופות חוב (למעט טיפול בחובות ישנים מאוד שם הטיפול ייבחן ויוגדר ספציפית)
  • שימוש ללא הגבלה במערכת HRclick (ראו דף HRclick כאן באתר האינטרנט שלנו), מפסיקים לנהל את העובדים בצורה ידנית בתיקיות מחשב ובמסמכים פיזיים: ניהול תיק עובד דיגיטלי / שליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית / תהליך קל ומהיר לקליטת עובד חדש / ניהול ותיעוד תהליך סיום העסקה… והכל מאובטח ונגיש מכל מכשיר.
  • שירות ייחודי… באמצעות מערכת חדשה (ראו דף בקרות אנליטיות כאן באתר האינטרנט שלנו) נבצע כל רבעון עשרות בקרות לוגיות ואנליטיות לבדיקת תקינות של הגדרות פנסיוניות במערכת השכר על בסיס קבצי הדיווח, מדובר בשירות חדש וייחודי אשר משמש כמעטפת בקרה מאוד חשובה שתסייע בצמצום חשיפות ביטוחיות וחיסכון עלויות עודפות.
מסלול מורחב (2)

מסלול סליקה ותפעול מלא

מסלול זה כולל את התכולה המלאה לשירותי סליקה ותפעול וכולל את הפעילויות כלהלן:

  • פעילות הקמה/SET UP/טיוב – לרבות בדיקות קידוד וסיווג קופות, בדיקות לוגיות לאחוזי ההפרשה של רכיבי השכר והצלבות מידע של מבנה רכיבי השכר של פוליסות ביטוחי מנהלים במערכת השכר מול מערכות חברות הביטוח מורחב.
  • פעילות סליקה שוטפת הכוללת קבלת קבצי דיווח, הכנת ריכוזי תשלום למעסיק בפורמטים השונים, הזנת האסמכתאות ושידור הקבצים כמובן.
  • פעילות טיפול בהיזונים חוזרים ("שגויים") כולל ניתוח ופיענוח השגויים מהקופות, טיפול מול הגורמים הרלוונטיים כולם ובדגש על הטיפול המלא שלנו באופן ישיר מול כל סוכני הביטוח של כל העובדים.
  • פעילות המצאת מידע מהקופות כגון צבירות פיצויים ברמת מעסיק לדוחות הכספיים השנתיים, טפסי עזר ל – 161, דוחות הפקדות וכד'.
  •  

בשירות זה תפעלו מול נציג/ת שירות אישי וקבוע אליו/ה תוכלו לפנות בכל נושא ובכל הדרכים: טלפון משרד/טלפון נייד (כן כל נציגי השירות שלנו קיבלו מאיתנו טלפונים ניידים מהחברה)/מייל וכד'. בנוסף כחלק מהאמונה שלנו כי יש לפעול בשקיפות מלאה עם לקוחותינו אחת לחודש לערך ישלח אליכם דוח מפורט ובו מידע אודות כל הרשומות ששודרו לפני למעלה מ – 30 ימים וטרם נקלטו כולל סטטוס הטיפול העדכני שלנו.

לקוח אשר מעוניין לצפות בעצמו בסטטוס נתוני הסליקה יכול גם לקבל פרטי משתמש ייעודי עבורו למערכת הסליקה שלנו (זה לא כרוך בעלות נוספת) ובאמצעות פרטי משתמש זה לצפות בכל רגע נתון באופן מאובטח בסטטוס נתוני הסליקות גם ברמה פרטנית וגם ברמת מידע מסכם ניהולי וסטט'.

_2מסלול בסיסי

מסלול בסיס/סליקה עצמית רב יצרנית

(מיועד למעסיקים להם 100 עובדים ומעלה)

במסלול זה נעמיד לרשותכם את מערכת הסליקה המתקדמת שלנו מבית מלם שכר באמצעותה מבוצעת סליקה לכדי קרוב למיליון עובדים בחודש.  המערכת מאובטחת ועומדת בכל הסטנדרטים הרלוונטיים וכמובן בהוראות הרגולציה העדכניות ביותר ומתעדכנת בהתאם להן באופן שוטף תוך בקרה קפדנית ביותר. במסגרת זו אנו נקים את כל המידע הנדרש לצורך פעילותכם במערכת, נספק לכם פרטי משתמש אחד או יותר (ללא עלויות נוספות) לשימוש מלא במערכת, נעביר לרשותכם מדריך למשתמש ויזואלי, פשוט וידידותי וכמובן נערוך איתכם פגישת הדרכה טלפונית לוודא באופן אנושי ולא רק על בסיס דיגיטלי כי הינכם ערוכים לשימוש במערכת באופן עצמאי.

 

העלות במסלול חדשני זה הינה החל מ–118 ₪ בלבד לחודש … אולם אנו מאפשרים לכם אפשרות נוספת חשובה וייחודית.
במידה ונתקלתם במהלך פעילותכם השוטפת ברשומה שגויה שלא נקלטה והינכם נתקלים בקושי לפתור
את הטיפול בה בעצמכם תוכלו לפתוח אצלנו "קריאת שירות" (במייל/טלפון) לטיפול באותה רשומה ספציפית בעלות חד פעמית של מספר עשרות שקלים בודדים ואנו נסדיר את הטיפול באותה רשומה.

בנוסף יעמוד לרשותכם ללא עלות נוספת מוקד תמיכה אליו ניתן לפנות בטלפון/מייל/קריאת שירות בתוך המערכת ובמידה ופנייתכם בוצעה במסגרת פניית שירות מתוך המערכת תוכלו לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הטיפול.

1מסלול רגיל

מעוניינים להצטרף אלינו?
מלאו את הפרטים הבאים וניצור קשר בהקדם:

נגישות