מדיניות הפרטיות לפעילות ומערכות חברת פיי-איט שירותי תפעול וסליקה בע"מ ח.פ 515490159

תאריך עדכון אחרון: 10/10/2025

חברת פייאיט שירותי תפעול וסליקה בע"מ (להלן: "החברה") פועלת עבור קהל המבקרים, הלקוחות ומשתמשים (להלן: "לקוחות") בתחום תפעול, סליקה ובקרה פנסיונית וכן מפעילה מערכת המיועדת לסייע לבעלי עסקים בניהול תיק עובד דיגיטלי ותהליכים הקשורים בהעסקתם של עובדיהם וכל זאת במסגרת אתר האינטרנט www.pay-it.co.il , מערכת HRclick באתר hrclick.co.il מערכת תה"ל מבית מלם שכר ומערכת ניהול הלקוחות salesforce (להלן: "המערכות").

מטרת מדיניות פרטיות זו (להלן: "מדיניות הפרטיות") היא להסביר מהם נהלי החברה ביחס למידע (כהגדרתו להלן) הנאסף בעת השימוש במערכות וכיצד החברה אוספת, משתמשת, מעבירה ומאבטחת את המידע הנאסף על ידה.

תוכן מדיניות פרטיות זו נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לכלל המגדרים  כאחד.

מדיניות פרטיות זו הינה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש , כפי שאלו מתעדכנים מעת לעת (להלן: "תנאי השימוש"). מובהר, כי כל לקוח העושה שימוש במערכות, נותן הסכמתו לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות, ומקבל על עצמו את תנאיהם במלואם.

מובהר ללקוח כי בהסכמתו למדיניות פרטיות זו הוא מתיר לחברה לעבד את המידע האישי שלו.

הגדרות

מידע אישי – מוגדר במדיניות פרטיות זו לכל מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, לרבות אך לא רק: שם, מספר זיהוי, מידע פיננסי, מידע פנסיוני, מידע מקוון, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, מיקום, או כל מזהה אחר ייחודי הקשור לאדם. לא חלה עליך חובה חוקית למסור לנו מידע אישי; מסירת המידע האישי נעשית בהסכמתך בלבד.


איסוף ועיבוד המידע
המידע הנאסף על ידי החברה עשוי לכלול, בין היתר, את סוגי המידע הבאים:

  • מידע מזהה – פרטי התקשרות ומידע דמוגרפי, לרבות שם, דוא"ל, שם החברה, מספר עוסק, סוג עסק, תחום עיסוק, סוגי שירותים, שנות פעילות, נתוני שכר, נתונים פנסיוניים, מספר טלפון, תאריך לידה, תנאי תשלום.
  • מידע פיננסי – פרטי חשבון הבנק, 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי (נשמרות לצורך אימות זהות הלקוח בלבד ולא לצרכי סליקה או גבייה). מובהר בזאת כי לצורך ביצוע התשלום עבור השירותים הניתנים, באמצעות כרטיס אשראי, הלקוח מתבקש להזין את פרטי כרטיס האשראי במערכת מאובטחת של ספק שירותי סליקה חיצוני. פרטי האשראי המלאים נשמרים ומעובדים על ידי אותו ספק בלבד, בהתאם למדיניות הפרטיות ולהוראות האבטחה הנהוגות על ידו.
  • מידע סטטיסטי – סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, מזהה מכשיר, גרסת דפדפן, הגדרות שפה ומיקום, כתובת IP, יומני פעילות, קבצי Cookies, והפעילות המתועדת במערכת (כגון: דפים שנצפו, כפתורים שלחצו, תכונות בהן השתמשו), תדירות הביקורים, הדפים שנצפו, מקור ההפניה (כגון: מנוע חיפוש, קמפיין פרסום), אינטראקציות עם התוכן,
  • נתוני תקשורת – מידע על החיבור לרשת, כולל כתובת IP ומיקום גיאוגרפי משוער על בסיס כתובת ה-IP. לצורך איתור תקלות, מתן שירות ותמיכה יעיל ואיכותי, התאמות ו/או המלצות בהקשר של שימוש אישי במערכת.
  • מידע הכלול בפניות/תגובות משתמש, לצורך תפעול, תחזוקה, בקשות המלצות, העדפות, משוב, הזדהות ואבטחה של המערכת.
  • יובהר, כי החברה רשאית לתעד כל אינטראקציה בין המשתמש לחברה, לרבות שיחות, הודעות, ומידע אחר העובר ביניהם בכל ערוץ תקשורת. החברה רשאית לשמור את התיעוד הנ"ל במאגרי המידע שלה לתקופה בלתי מוגבלת, בכפוף להוראות הדין.
  • מידע מצדדים שלישיים: החברה רשאית לקבל מידע אודות המשתמש מצדדים שלישיים, במסגרת השירותים הניתנים על ידה, בכפוף הוראות מדיניות פרטיות זו.


רישום למערכת ושימוש בה

לצורך קבלת השירותים במערכת. על הלקוח לחתום על הסכם התקשרות ו/או לבצע הרשמה שבמסגרתה יידרש למסור מידע אישי, כגון שם מלא, כתובת דוא"ל, שם החברה, תחום עיסוק, שנות פעילות, סוג העסק, פרטי אנשי קשר, מידע פיננסי כמפורט לעיל, וכד'. קבלת השירותים מותנית במסירת פרטים נכונים ומדויקים בלבד כפי שיידרש בהסכמים/מערכות . החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ממסירת מידע שגוי, מכל סיבה שהיא.

יובהר כי  לא חלה חובה חוקית למסור מידע באמצעות המערכות, וכי השימוש במערכות ובמסירת המידע הינם מבחירה ומרצון חופשי של הלקוח.

מובהר ללקוח כי אישורו את תנאי השימוש ומדיניות פרטיות, מעידה על הסכמתו המפורשת לקבלת מידע שיווקי ו/או פרסומי אודות החברה.


השימוש במידע

הנך מסכימ/ה ומאשר/ת כי החברה תהא רשאית לשמור במאגריה את הפרטים שנמסרו על-ידך ומידע אישי נוסף שיצטבר אודותיך, ותהא רשאית לנהוג במאגרי המידע בהתאם להוראות הדין.

בעת השימוש במערכות יכול שיצטבר מידע, בין היתר בנוגע למאפייני השימוש של הלקוח בהם יעשה שימוש אך ורק על פי תנאי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין – וזאת למטרות המפורטות כדלקמן:

  • לצורך ביצוע גביית התשלומים עבור השירותים של החברה.
  • לביצוע שימוש במערכות החברה בהתאם לשירותים הניתנים על ידה.
  • לשפר את תכולת השירותים, טיבם, איכותם, ולבחון ביצוע התאמות בשירותים למטרות אלו והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • החברה רשאית, בכפוף לכל דין, לשלוח למשתמש, מעת לעת, הודעות דוא"ל המכילות מידע תפעולי אודות שירותיה, וכן מידע שיווקי ו/או פרסומי מטעמה או מטעם מפרסמים אחרים.
  • כדי לאפשר למשתמש לעשות שימוש בשירותים השונים שמספקת החברה, מבצעים ופעולות שונות שיוצעו מעת לעת.
  • לצורך התממשקות לשירותי צד ג' לחשבון המשתמש ו/או להתקשר עם ספקי שירותים צד ג' לטובת קבלת שירותים מהם באמצעות המערכת (להלן: "שירותי צד ג'"). החברה עשויה לקבל מידע על אודות המשתמש, לרבות מידע אישי, מהחיבור של שירותי צד ג', בהתאם למדיניות הפרטיות של ספק שירותי צד ג' הרלוונטי, ו/או למסור מידע, לרבות מידע אישי, לאותו שירות צד ג' לטובת מתן השירותים כאמור, בהתאם לבקשת והסכמת המשתמש.
  • לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים.
  • אנו נשתף מידע, לרבות מידע אישי, עם ספקי שירות וצדדים שלישיים אחרים ("ספקי צד ג'") אשר עשויים להשתמש במידע כדי: (1) לסייע לנו לספק לך את האתר, השירותים ו/או להפעיל את המערכת, לפי העניין; (2) לסייע לנו בהבנת השימוש באתר, במערכת ו/או בשירותים; (3) לספק לך שירותי צד ג'בהתאם לסעיף 1.7; וכן (4) לשלוח לך דברי פרסום, כמפורט בסעיף 2.4 לעיל.
  •  ספקי צד ג' עשויים להיות מצויים במדינות אחרות מאשר מדינת ישראל. כל הצדדים השלישיים המורשים יהיו כפופים לחובות סודיות ואיסור שימוש במידע. למרות זאת, ייתכן שבחלק מהמדינות ישנן רמות של הגנה על מידע אישי או מידע אחר שאינן משתוות לרמת ההגנה במדינת ישראל והנך מאשר/ת ומסכימ/ה להעברת המידע האישי שלך למדינות אלה. 
  • לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש של המערכת.

המידע המתקבל ישמש אך ורק לצרכי מתן השירותים במערכות החברה ללקוחותיה. הגישה למידע מוגבלת אך ורק לגורמים המוסמכים ומורשים בחברה. בנוסף, ייתכן שנעביר מידע מסוים לצדדים שלישיים, כגון ספקים טכנולוגיים, או חברות סליקה, אך ורק לצרכים תפעוליים.

המידע יישמר לתקופה הנדרשת לצורך מתן השירות, ובסיומה יימחק על פי דין.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית לשמור על נתוני המשתמש לתקופה הקבועה בחוק, ככל שהדבר נדרש על פי דין, לצורך שמירה על זכויותיה החוקיות ו/או מילוי חובותיה החוקיות.


מסירת מידע לצד שלישי

החברה לא תעביר לצדדים שלישיים מידע למעט במקרים המפורטים להלן:

  • העברת המידע היא כחלק מהשירותים שהלקוח מקבל לדוגמא העברת מידע פנסיוני של עובדי המעסיק לקופות נשוא שירות סליקה ותפעול פנסיוני.
  • אישור הלקוח להעברת המידע לצדדים שלישיים, לרבות, אך מבלי למצות, לצורך קבלת שירות ו/או מוצר מצד שלישי, לשיווק, פרסום ו/או המלצות.
  • במקרה של קבלת צו שיפוטי המורה לחברה למסור מידע אודות המשתמש לצד שלישי, החברה תפעל בהתאם להוראות הצו.
  • במקרה של מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליך משפטי כלשהו בין הלקוח לבין החברה או צד שלישי, אשר במסגרתו תידרש החברה למסור מידע, תהיה החברה רשאית לעשות כן.
  • במקרה של מיזוג, רכישה, מכירה או כל שינוי ארגוני אחר בחברה, לרבות העברת פעילות המערכות, תהיה החברה זכאית להעביר את המידע שנאסף, לצד השלישי הרלוונטי, ובלבד שהצד השלישי יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.


אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים שונים, על מנת להבטיח את אבטחת המידע במערכתו. יחד עם זאת, אמצעי האבטחה אינם חסינים בפני חדירה בלתי מורשית או איומים אחרים, וגם תחת אמצעי אבטחת מידע וניטור אלה, קיים סיכון של חדירה למידע במערכת או לתעבורת הנתונים בין המשתמש ובין החברה, וכן קיים סיכון שהמידע ישתבש או לא יהיה זמין.

יובהר כי הגנת המידע המצוי במחשבים או בטלפונים הסלולריים של הלקוחות הינו באחריות הלקוחות. על רקע אירועי הונאה וגניבת מידע אישי, מומלץ לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע למסירת פרטים אישיים.

באחריות הלקוח להימנע ממסירת מידע המאפשר, במישרין או בעקיפין, לזהות אדם או לשייך אליו מידע, ושאינו נדרש לביצוע פעולה ו/או מתן שירות, לדוגמא הזנת פרטים אודות גורמים שונים, בשדות טקסט חופשי הקיימים במערכות וכדומה. מובהר ללקוח כי החברה אינה אחראית לשימוש לרעה במידע שמסר הלקוח בניגוד לאמור בסעיף זה.

Cookies וכלי איסוף

המערכות משתמשות לעיתים בקבצי עוגיות או בכלים דומים (Cookies) לצורך תפעול שוטף ותקין, ולצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש במערכות, על מנת לשפר את חוויית השימוש של הלקוחות ולספק להם שירותים מותאמים אישית. קבצי עוגיות הינם קבצי טקסט הנשמרים במכשירו של המשתמש ומאפשרים לזהות את המכשיר ולזכור הגדרות והעדפות קודמות. המידע שנאסף באמצעות קבצי עוגיות עשוי לכלול בין היתר כתובת  IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, דפים שנצפו, קישורים שנלחצו ועוד. המידע שנאסף משמש לשיפור, ניתוח שימוש ולמתן שירותים מותאמים אישית. הלקוח רשאי לחסום או למחוק קבצי עוגיות באמצעות הגדרות הדפדפן שלו, אך פעולה זו עשויה להשפיע על תפקוד המערכות.

לצורכי תפעול, בקרה, תחזוקה ואבטחת המערכת, עשויים להיאסף נתוני תיעוד (לוגים) באמצעות מנגנון בקרה, המתעד את הכניסות, ההזדהויות והפעולות המבוצעות על ידי הלקוחות. נתונים אלו ישמשו את החברה לאיתור, ניתוח וטיפול בתקלות וכן לזיהוי, מניעה וטיפול באירועי אבטחת מידע או אירועים חריגים. נתוני התיעוד יישמרו למשך תקופה של 24 חודשים לפחות.

עיבוד המידע עשוי להתבצע במדינות שונות בעולם בכפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של צדדים שלישיים המספקים שירותי אחסון בענן, ככל שיידרש לצורך מתן השירותים, עמידה בדרישות החוק, או לשם שיפור השירותים.

שינויים במדיניות הפרטיות

החברה רשאית לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת. כל שינוי במדיניות הפרטיות יפורסם באתר החברה, וייכנס לתוקף החל ממועד פרסומו, אלא אם צוין אחרת.

בכל הקשור לענייני פרטיות ואבטחת מידע הנוגעים למערכת ניתן לפנות אל service@pay-it.co.il

אישור הלקוח ו/או השימוש במערכות מעידה כי המשתמש קרא, הבין, הסכים ואישר את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של המערכת, במלואם.

נגישות

אנחנו אוהבים עוגיות – וגם את הפרטיות שלך!

אנחנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לשדרג את חוויית הגלישה שלך ולהציע לך תוכן מותאם אישית. המשך השימוש באתר מעיד על כך שאתה מסכים עם זה.